**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Unnskyld, men *fnise*
Menskopp trenger litt trening ja, men det er absolutt ikke klønete og teit når man først får til det. Kommer aldri til å gå tilbake til bind eller tamponger :)
Hvis du tar tak i bunnen på koppen og klemmer den flat, forsvinner vakuumet, og den blir lettere å få ut. Men kan se for meg panikken :p

Har aldri prøvd slik kopp, men vil ikke "gørra" renne ut hvis du klemmer den flat da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen spennende mail, men mailprogrammet henger og vil ikke la meg slette spam

Har aldri prøvd slik kopp, men vil ikke "gørra" renne ut hvis du klemmer den flat da?

Nei du klemmer bare litt av bånn på den, og om du sitter på do så gjør det jo ikke noe om det skvælper over!

Nope, den er dyp, du har den aldri helt full, og du klemmer den ikke heeelt flat, du bare klemmer den sammen for at den skal slippe veggene inni vagina. Den suger seg nemlig fast i veggene og lager vakuum for at ingenting skal kunne renne på utsiden av den. Det kan man kjenne med en finger langs med kanten av den inni når den har sugd seg fast. Og så kniper man den sammen, vrir den ut og snur den opp ned i do. :)

Men i det minste funker BV i ordinær fart nå da

Menskopp som er tema i kveld, skjønner jeg.

Der birdrar jeg ikke.

Hodepine har jeg også, så muligsn blir dette en dag mer med sånn 10 innlegg enn 100...

Og dessuten skal du vaske den i varmt vann før du setter den inn igjen. Så jeg pleier å legge den i vasken når jeg er hjemme, for her rekker jeg bort til vasken. Borte så tar jeg den i dopapir og tar den med bort til vasken.

Altså, uansett så tar jeg et tørk til nedentil før jeg går av toalettet. Sånn i tilfelle det var noe søl - eller litt slim i blodet for da kan jo det bli hengende i.

Sorry. Ble ekle detaljer!

Må gå og finne en lader til mobilen så den kan få fylle seg opp, og så føler jeg meg klar for å legge meg også til lading, egentlig, men det er jo litt tidlig da.

Åh herregud, TR er som en blodig tante Sofie..!!

"Åh huff av meg og huff av meg, jeg er så sint som fy! For ingenting er som det skal her inni kroppen din! Trøkk i deg litt mere sukker, sjokolade det er best. Gi meg sjokolade ellers blir det ingen fest!!" Hun freser mens hun synger...

Menskopp som er tema i kveld, skjønner jeg.

Der birdrar jeg ikke.

Hodepine har jeg også, så muligsn blir dette en dag mer med sånn 10 innlegg enn 100...

Menskopp ble tema for 5 minutter siden. Det har ikke vært tema tidligere. Du og FruJohnsen kom inn på likt, og FruJohnsen har testet sin helt nye menskopp. Derfor temaet.

For et levende bilde jeg fikk i hodet nå!!!

Åh herregud, TR er som en blodig tante Sofie..!!

"Åh huff av meg og huff av meg, jeg er så sint som fy! For ingenting er som det skal her inni kroppen din! Trøkk i deg litt mere sukker, sjokolade det er best. Gi meg sjokolade ellers blir det ingen fest!!" Hun freser mens hun synger...

Hihi...

Menskopp ble tema for 5 minutter siden. Det har ikke vært tema tidligere. Du og FruJohnsen kom inn på likt, og FruJohnsen har testet sin helt nye menskopp. Derfor temaet.

Slikt skjer. Hun har mer spennende å bidra med enn meg da :)

Nå blir vi for mange igjen! Nå er det både Sara, Tuppeline, FruJohnsen, 123Kjør og meg. Jøsses.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp