Kossn sjekke du d?Jeg må sjekke hvor mange jeg har hittil i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kossn sjekke du d?Jeg må sjekke hvor mange jeg har hittil i dag.
Å ja....d gidde æ itj, for maskin/nettet her e såååå tregtJeg bare går inn på profilsiden min og blar meg bakover i innlegg. Men den laster utrolig tregt for tiden.
Ok, takk ska du haDu har 68 innlegg i snitt per dag hittil i oktober.
68 pr dag e jo egenltig ikke så mang...hu som e på toppen har jo maaaaaaaasse...hu kainn itj ha jobb hu asså![]()
Hehehehehe,hu må jo sitt innpå her hele tia.... ska tru ka hu skriv om heile tiaNei, det skjønner jeg ikke hvordan de får til. Skjønner ikke at hun har mann og barn heller jeg.![]()
Æ har itj orka å skreve sååå mang innlegg kvar dag asså...da har æ måtta vorre syk å sengeliggende å kjeda mæ masse...Hun på toppen har 250 innlegg per dag. Må være aktiv på Generelt tenker jeg. Dersom man er der kan man jo pøse ut en del innlegg, men man blir jo nesten svimmel underveis da. Blir hvert fall jeg.
Nei....følge egentlig ikke så my på tv...men, har hørt masse bra om broen,så vurdere å kjøp serien, evt ønske mæ t julFølger du med på Broen da?
Nei....følge egentlig ikke så my på tv...men, har hørt masse bra om broen,så vurdere å kjøp serien, evt ønske mæ t jul![]()