**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg bare går inn på profilsiden min og blar meg bakover i innlegg. Men den laster utrolig tregt for tiden.

Du har 68 innlegg i snitt per dag hittil i oktober.

68 pr dag e jo egenltig ikke så mang...hu som e på toppen har jo maaaaaaaasse...hu kainn itj ha jobb hu asså ;)

Jeg har 80 innlegg hittil i dag.

68 pr dag e jo egenltig ikke så mang...hu som e på toppen har jo maaaaaaaasse...hu kainn itj ha jobb hu asså ;)

Nei, det skjønner jeg ikke hvordan de får til. Skjønner ikke at hun har mann og barn heller jeg. :p

Hun på toppen har 250 innlegg per dag. Må være aktiv på Generelt tenker jeg. Dersom man er der kan man jo pøse ut en del innlegg, men man blir jo nesten svimmel underveis da. Blir hvert fall jeg.

Dessuten liker jeg bedre at det er de samme fjesene. På FS er det ikke så mange brukere. Mye enklere å forholde seg til.

Nei, det skjønner jeg ikke hvordan de får til. Skjønner ikke at hun har mann og barn heller jeg. :p
Hehehehehe,hu må jo sitt innpå her hele tia.... ska tru ka hu skriv om heile tia ;) Null jobb, å barn på den dama....

Følger du med på Broen da?

Hun på toppen har 250 innlegg per dag. Må være aktiv på Generelt tenker jeg. Dersom man er der kan man jo pøse ut en del innlegg, men man blir jo nesten svimmel underveis da. Blir hvert fall jeg.
Æ har itj orka å skreve sååå mang innlegg kvar dag asså...da har æ måtta vorre syk å sengeliggende å kjeda mæ masse...

Einaste programmet æ må sjå e alt for norge, det synes æ e så koselig, ellers så e d ikke så nøye...Ingen grenser like æ å :)

Nei....følge egentlig ikke så my på tv...men, har hørt masse bra om broen,så vurdere å kjøp serien, evt ønske mæ t jul :)

Burde se sesong 1 først. :) Jeg liker den veldig godt.

Vi følger ikke så mye på TV, men vi har noen serier vi har fått i bursdagsgave og julegave som vi følger med på. Kjærestetid. Og nå er det Broen på Tv da. Ikke noe mer egentlig tror jeg.

Er vel bedre å ikke se for mye på TV?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp