**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg skal også bli sprekere. Det starter med å bruke masse penger på utstyr som fancy skritteller, klær og sko :p

Det er jo også en løsning.

Her ble det innkjøpt en trimsykkel.

Har lyst på en tur "bestie" jeg også! Ser for meg en Boxer om noen år når vi har fått oss hus utenfor byen :love7

Har lyst på en tur "bestie" jeg også! Ser for meg en Boxer om noen år når vi har fått oss hus utenfor byen :love7
Naw boxere er søte! Men de sikler litt? Jeg liker ikke siklebikkjer.. *sær*

Det er jo også en løsning.

Her ble det innkjøpt en trimsykkel.
Jeg vil kjøpe tredemølle, for jeg har ikke knær til å sykle. Fint, ikke sant? 25 år gammel, også har jeg ikke knær til å sykle.. For en vits!!

Faktisk så er kroppen min såpass mandagsmodell, at etter en kveld på byen i høye hæler må jeg til kiropraktor for å knekke opp låsninger i hofta! Er 25- åringen sin det!!

Jeg bruker sjeldent tamponger, fordi jeg syns det er ekkelt og vondt. Jeg bruker for det meste bind, jeg blør så lite også at det kjennes ut som om jeg rasper opp meg selv innvendig når jeg bruker det :p Den koppen er jo krølla sammen inni der, hvordan samler den opp blodet da? Jeg er for alternative løsninger jeg altså! Jeg bruker bind, men hater hater hater lukta!
Æ hate både tamponga å bind, så no bli det menskopp!!!;):)

Min ligger helt rolig på sofaen, men han hiver seg opp hver gang jeg reiser meg for drikke vann eller gå på do :p

Denne her syter stort sett når mannen ikke er hjemme.
Det er HELT KLART han som er SJEFEN.

Ja, hans bikkje, ikke min, det er veldig, veldig, veldig klart.

Jaaa... da satt man i trappa uten nøkler og må vente på at mannen kommer med nøklene .. fortalte han i morrest at jeg ikke kom til å ta med mine... men likevel låste han! Hurra!:) sitter og hører på at naboen driver og roper og kjefter på datra på 2 år vell og merke over at hun har gjemt våtserviettene.. er så lytt at jeg hører alt :p

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Ååååh,daaa har æ blitt meeeget sint!!!!:mad:

Naw boxere er søte! Men de sikler litt? Jeg liker ikke siklebikkjer.. *sær*

Er ikke så fan av sikling selv.. Men jeg og typen har forelska oss heeeelt i den rasen så det blir vell bare en liten bagatell.
Har lest meg frem om at de er en veldig familievennlig rase så det er jo en kjempe bonus :D

Er egentlig litt redd hunder, men om en får en selv så blir det vell noe annet :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp