Ååååh,daaa har æ blitt meeeget sint!!!!![]()
Drog ikke sååå mye på smilebåndene da han kom inn døra for å si det sånn, men han var mye kjappere enn det jeg trodde han kom til å bli da så var ikke så ille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh,daaa har æ blitt meeeget sint!!!!![]()
Er ikke så fan av sikling selv.. Men jeg og typen har forelska oss heeeelt i den rasen så det blir vell bare en liten bagatell.
Har lest meg frem om at de er en veldig familievennlig rase så det er jo en kjempe bonus
Er egentlig litt redd hunder, men om en får en selv så blir det vell noe annet![]()
Drog ikke sååå mye på smilebåndene da han kom inn døra for å si det sånn, men han var mye kjappere enn det jeg trodde han kom til å bli da så var ikke så ille![]()
Gå for kopp!Tamponger er... brukbart i nøden. Bind er... pyton.
tøybind... DET er noe annet, ja.
Men jeg tenker stadig på sånn kopp da.
Grapefruktjuice e tingenMen sekretet er på vei. Go grapefruktjuice!
Vi får bærre prøv en kopp å sjåHenger meg veldig opp i menskoppen jeg altså!Men den folder seg ut inni der da eller? Etter innføring?
Huff, d e kjedelig programSeriøst, det MÅ være noe bedre på tv enn kakekrigen????
Nå er altså ungene i seng, mannen på trening, jeg har syklet 10,4 km og dusjet etterpå, så nå er jeg klar for skravling, men kombinert med tv og sims på mobilen sånn muligens. Men da MÅÅÅÅ det bli noe bedre på tv enn dette!
Gå for kopp!

Hehehehe, håpe du har hengt dæm opp no daUsj, der var vaskemaskina ferdig. Det er skjorter, strykefrie. de bør henges opp... ligger de der til mannen kommer fra trening er de ikke helt strykeri lenger...
FlinkaDet var fort gjort da, bare fire skjorter
Æ skravla masse me mæ sjøl igår æ åOr not, nå begynner jeg rett og slett å skravle med meg selv
Gå for kopp!
Hehehehe, håpe du har hengt dæm opp no da![]()
Æ skravla masse me mæ sjøl igår æ å![]()