**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ååååh,daaa har æ blitt meeeget sint!!!!:mad:

Drog ikke sååå mye på smilebåndene da han kom inn døra for å si det sånn, men han var mye kjappere enn det jeg trodde han kom til å bli da så var ikke så ille :D

Er ikke så fan av sikling selv.. Men jeg og typen har forelska oss heeeelt i den rasen så det blir vell bare en liten bagatell.
Har lest meg frem om at de er en veldig familievennlig rase så det er jo en kjempe bonus :D

Er egentlig litt redd hunder, men om en får en selv så blir det vell noe annet :)

Det er absolutt noe annet med din egen, og særlig om du har den fra den er liten.

Men hey, jeg er egentlig grunnleggende redd hund, og LIKER slett ikke dyrene. Vi overtok en 7 år gamle hund for tre år siden, og hun er jo en del av familien vår. Det går det også. Jeg er jo blitt glad i henne. Hun bare... er liekvel mannens dyr, ja.

Drog ikke sååå mye på smilebåndene da han kom inn døra for å si det sånn, men han var mye kjappere enn det jeg trodde han kom til å bli da så var ikke så ille :D

Nøkkel er en fin ting å ha, ja

Tamponger er... brukbart i nøden. Bind er... pyton.

tøybind... DET er noe annet, ja.

Men jeg tenker stadig på sånn kopp da.
Gå for kopp!

Jeg har bestilt meg en jeg! :D

En kopp altså :P Ikke en kakekrig

Jeg dro fra jobb uten nøkler i går. Husnøkkel og bilnøkkel hadde jeg da. Men ikke den til å komme meg inn på jobb.

Så da kom jeg på jobb i morges, sånn rundt halv åtte... mildt sagt usikker på om noen av ytterdørene var åpne. Jeg har mobilnummer til to av mine kollegaer, privat, den ene kommer alltid sånn i 7-tida, den andre ikke før i åttetida, så henne var det ikke hjelp i da. Hun som kommer tidlig var der ikke i dag.

Men til alt hell, ikke den døra jeg pleier gå inn, den åpner ikke før ti, men ei anna dør var åpen. Og inn til kontoret er det bare å ringe på, så ble jeg sluppet inn der også.

Og fant nøklene mine pent ryddet bort under noen papirer jeg hadde samlet i en papirkurv før jeg gikk, for å rydde pulten til vaskehjelpa kom...

Usj, der var vaskemaskina ferdig. Det er skjorter, strykefrie. de bør henges opp... ligger de der til mannen kommer fra trening er de ikke helt strykeri lenger...
Hehehehe, håpe du har hengt dæm opp no da ;)

Nei nå MÅ jeg gå med bikkja.. Herregud hadde tenkt til å lese litt i kveld også. Jeg hadde tenkt til å bake også jeg... Uuuuups.... Skal bake kake til fest på lørdag og lage tapasretter til jobbting i morgen. Shit. Godt jeg har tidligvakt... Fader nå blir det stress igjen. Jeg bare fortrenger alt jeg egentlig ikke har lyst til å gjøre!

Gå for kopp!

Kanskje. Vi får se.

tøybind fungerer. Jeg trenger noen flere, men det gjør jeg uansett. Til renselsen. til renselsen skal du så vidt jeg vet ikke bruke kopp. Tampong er absolutt ikke en løsning, og det var tanken på klamme, kløende, illeluktende, fæle plastbind i et pr mnd i strekk som fikk meg til å kjøpe tøybind i sin tid...

No e d rapport, så heim å ha sex å så skravling :)

Okei damer, god natt, spørs om jeg stikker en liten tur innom etter turen, men nå må jeg stikke. Herregud at jeg glemte å bake.. Jaja det smaker vel bedre ferskt.. Og kaka er ostekake, den BØR lages seinest lørdag morgen. My God husmora i meg svikter..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp