**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg liker jo å ha ansvar for disse IKM-trådene, men akkurat den uka som det er er veldig hektisk, og særlig da når jeg lager ny samtidig. For nå må jeg holde orden på dem begge to, og redigering fungerer jo fortsatt ikke fra PC. Drittforum

Redigering er man avhengig av for sånne tråder

Usj, der var vaskemaskina ferdig. Det er skjorter, strykefrie. de bør henges opp... ligger de der til mannen kommer fra trening er de ikke helt strykeri lenger...

Så utrolig bra! Vel gjennomført!

Redigering er man avhengig av for sånne tråder

Ja, jeg har lagret innleggene med kode på PC'en så slipper jeg at det endres fra gang til gang på forumet. Så da endrer jeg på PC i stedet.

Sånn, da var det gjort

Ja, men jeg har ikke fått gjort det for tempetråden enda, og nå er det en ny som vil være med. Så da blir det 10 minutter redigering. Men nå skal jeg lage tempetråden med koder på PC'en også. For nå har dette vært feil i snart en måned, siden oppdateringene 24.9.

Det var fort gjort da, bare fire skjorter

Men, godt at det er gjort, i det minste.

Temp-grafen min ser bare supersnål ut denne gangen

Normal sett veksler den litt mellom å tro at normalt tid er 0430 og 0600 de første dagene, men lander på 6. Det gjør den ikke denne gangen, den tror på 0430 som normalen. Og derved er dagens 0330 et absolutt nullpunkt, men usannsynlig tidlig også da!

Jeg får rett og slett ikke tempet til normal tid, pga disse ungene som kommer opp i senga vår, så det har blitt ganske mye "rot" kan du si...

Er i telefon. Opptatt en liten stund nå. Sorry.

*venter tålmodig*

Or not, nå begynner jeg rett og slett å skravle med meg selv

Det er grenser for min tålmodighet, rett og slett.

Jeg er trøtt, jeg er lei, jeg vil legge meg, men det er ikke aktuelt, så da må jeg skravle

Takk for mange gode tips Lykkeliten_86! :D Jeg tenker jeg skulle prøve koppen før jeg fikk mensen først, også kommer jeg nok til å bruke koppen sammen med et bind i begynnelsen, til jeg stoler på både den og meg :P

Dessuten var jeg på plass 19, og det er ikke bra, det er nemlig alt for lavt, jeg må holde meg oppe!

Takk for mange gode tips Lykkeliten_86! :D Jeg tenker jeg skulle prøve koppen før jeg fikk mensen først, også kommer jeg nok til å bruke koppen sammen med et bind i begynnelsen, til jeg stoler på både den og meg :p

Det er nok lurt det, ja.

Det kan ta litt tid å bli kjent med den, og få helt taket på det, og det øker nok ikke tilfredsheten om det da blir lekkasje på buksa... Kombiner med bind, det er nok lurt

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp