Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi.. Jamen da er det jo ikke noe problem. Jeg mente ikke å pushe jeg altså, jeg bare er så superfornøyd selv.
Dine el teste dager kommer muligens før mine er over..
Jeg håper på el i oktober, ja.
Måtte bare svare på denne, siden jeg ikke var her i går kveld.
Hihi... Njaei, kanskje ikke, men hvordan synes du det går med tamponger eller bind? Jeg synes de er mye mer grisete og ekle enn menskoppen. Menskoppen får jeg ut mens jeg sitter på do og setter meg på en måte litt på huk over do. Så da tar jeg den ut ved å klemme sammen tommelen og pekefingeren rundt den og trekke den ut, så snur jeg den og tømmer den. Det kan du gjøre uten å se ned. Så er det bare å ta ett tørk nedentil for sikkerhetsskyld, trekke ned i do og bort til vasken. Varmt vann, vaske menskoppen under vannet, trenger fortsatt ikke se ned før du har skylt en stund. Da burde du se ned at den er ren, og dytte den opp igjen. Så det går an. Tamponger og bind er jo alltid grisete og noen ganger lukter de. Æsjogfysj.
Men jeg besvimer ikke av blod, så jeg skal ikke uttale meg på vegne av deg!
Da jeg hadde tr forrige gang var vi på hyttetur og gikk på fjelltur. Det var jo helt fantastisk! 7-8 timer utendørs, uten do, tisser i lyngen, og kan bare glemme at jeg har tr på besøk!!! Det var jo bare ekkelt når man gikk med tampong, kunne jo ikke skifte da, og da er det jo fryktelig uhygenisk (sopp-bombe).
Og Sara - at du ikke har bestilt deg menskopp enda er jeg jo fortsatt litt forundret over. Jeg forstår at du håper å ikke bruke den på ett år, men om den ligger i skapet i ett år er den jo fortsatt helt like fin. Hihi.. Vi satser på at du kan vente ett år med å bestille den allikevel!
Nå fikk jeg ett annet syn på de menskoppene! Kanskje det er verd og prøve!
Jeg er så lei tampongene!
Men håper det er over ett år til neste mens !![]()
Ca ei uke før ja. To om jeg får kort syklus , da bør det snart synes på testene .Vi treffer juli begge to da ?
En time igjen. Halv i alle fall
Ca ei uke før ja. To om jeg får kort syklus , da bør det snart synes på testene .Vi treffer juli begge to da ?
En time igjen. Halv i alle fall
Klart det, jeg ser bare på bra serier!Aldri sett den serien eller æ...e den bra?![]()