**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Dine el teste dager kommer muligens før mine er over..

Dine el teste dager kommer muligens før mine er over..

Nei, huff, det håper jeg ikke. Du skal flytte inn på juli før meg og så skal du lage en skravletråd, og så skal jeg komme og skravle i den jeg og! :D

Jeg skal begynne med EL-testing om 13 dager, onsdag 30. oktober. Forventet EL 1. eller 2. november.

Jeg håper på el i oktober, ja.

Måtte bare svare på denne, siden jeg ikke var her i går kveld. :p

Hihi... Njaei, kanskje ikke, men hvordan synes du det går med tamponger eller bind? Jeg synes de er mye mer grisete og ekle enn menskoppen. Menskoppen får jeg ut mens jeg sitter på do og setter meg på en måte litt på huk over do. Så da tar jeg den ut ved å klemme sammen tommelen og pekefingeren rundt den og trekke den ut, så snur jeg den og tømmer den. Det kan du gjøre uten å se ned. Så er det bare å ta ett tørk nedentil for sikkerhetsskyld, trekke ned i do og bort til vasken. Varmt vann, vaske menskoppen under vannet, trenger fortsatt ikke se ned før du har skylt en stund. Da burde du se ned at den er ren, og dytte den opp igjen. Så det går an. Tamponger og bind er jo alltid grisete og noen ganger lukter de. Æsjogfysj. :p

Men jeg besvimer ikke av blod, så jeg skal ikke uttale meg på vegne av deg!

Da jeg hadde tr forrige gang var vi på hyttetur og gikk på fjelltur. Det var jo helt fantastisk! 7-8 timer utendørs, uten do, tisser i lyngen, og kan bare glemme at jeg har tr på besøk!!! Det var jo bare ekkelt når man gikk med tampong, kunne jo ikke skifte da, og da er det jo fryktelig uhygenisk (sopp-bombe).

Og Sara - at du ikke har bestilt deg menskopp enda er jeg jo fortsatt litt forundret over. Jeg forstår at du håper å ikke bruke den på ett år, men om den ligger i skapet i ett år er den jo fortsatt helt like fin. Hihi.. Vi satser på at du kan vente ett år med å bestille den allikevel!

Nå fikk jeg ett annet syn på de menskoppene! Kanskje det er verd og prøve!
Jeg er så lei tampongene! :(

Men håper det er over ett år til neste mens !:rolleyes:

Nå fikk jeg ett annet syn på de menskoppene! Kanskje det er verd og prøve!
Jeg er så lei tampongene! :(

Men håper det er over ett år til neste mens !:rolleyes:

:) De to linkene jeg la ut i går om menskoppene, der er det diskusjonstråder her inne med masse gode argumenter for menskopp. Det var sånn jeg ble overtalt til å teste. Og jeg har ikke sett meg tilbake siden. Eller. Første runden var jeg skeptisk, for jeg fikk ikke helt dreisen på den og spente meg når jeg skulle ta den ut og inn, men så klarte jeg å slappe av og "ble kjent med den" og vips var det lett som en lek. Jeg var nødt til å kjøpe tamponger på vei til en hyttetur for jeg trodde menskoppen lå igjen hjemme. Da gikk jeg på pilla og hadde helt uregelmessige, sjeldne, blødninger, så derfor jeg var helt uforberedt. Jeg hoppet og danset på badet på hytta da jeg oppdaget at menskoppen lå i posen sin (den kommer med en søt liten tøypose med strikk til å oppbevare den i når den er kokt) i bunn av toalettmappen. Jeg var overlykkelig. :p Fortet meg å gi bort boksen med tamponger til en venninne. Det var litt sånn: "Værsågod!" (det jeg sa høyt) samtidig som: "MOAHAHAHAHA.. Her har du satans redskap!" (det jeg sa inni meg). laughing7

Ca ei uke før ja. To om jeg får kort syklus , da bør det snart synes på testene .Vi treffer juli begge to da ?

En time igjen. Halv i alle fall

Ca ei uke før ja. To om jeg får kort syklus , da bør det snart synes på testene .Vi treffer juli begge to da ?

Jeg får vel menstermin 27. juli, og EL-termin 29. juli. Og som førstegangsfødende har jeg over 50 % sannsynlighet for å føde da 31. juli/2. august eller senere (4 dager over termin som snitt). Så da begynner jeg å bli så innafor juli at jeg tror jeg holder meg på juli om det klaffer. :p

Så jeg forsetter å sikte mot skravletråd i juli-forumet. Med deg.

Ja, kanskje det blir 1,5 uke før. :) Må vel snart bli sterkere om du skal rekke to uker før ja. Jeg har to uker til EL på lørdag.

Vi får se.

Jeg må på do. Snart!!!!

Fortsatt klart negativ

Men sekretet er på vei. Go grapefruktjuice!

Her er jeg snart ferdig! Hurra

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Jaaa... da satt man i trappa uten nøkler og må vente på at mannen kommer med nøklene .. fortalte han i morrest at jeg ikke kom til å ta med mine... men likevel låste han! Hurra!:) sitter og hører på at naboen driver og roper og kjefter på datra på 2 år vell og merke over at hun har gjemt våtserviettene.. er så lytt at jeg hører alt :p

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Hvem er med på å skravle i kveld da ? Må bare få ungene i seng.

Jeg bruker sjeldent tamponger, fordi jeg syns det er ekkelt og vondt. Jeg bruker for det meste bind, jeg blør så lite også at det kjennes ut som om jeg rasper opp meg selv innvendig når jeg bruker det :P Den koppen er jo krølla sammen inni der, hvordan samler den opp blodet da? Jeg er for alternative løsninger jeg altså! Jeg bruker bind, men hater hater hater lukta!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp