Åh herregud en jævel la ut en grusom video på facebook hvor det plutselig poppet opp et ansikt fra The Grudge eller The Ring eller noe. Fy faen jeg hater The Ring!! Nå er jeg stygg i ordbruken, men jeg hater haterhaterhater the ring!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de blir det, men jeg klarer ikke tamponger! Jeg blir så sår! Så jeg har egentlig ikke funnet noe som passer meg helt, og derfor lurer jeg på om kopp er tingen er for meg! Var ikke klar over at det fantes en gang jeg!Men helt ærlig, TAKLER du bind? Plastbind?
De blri klamme, kløende og ekle på et blunk!
Ikke bra nei!!!! Og jeg som damer meg opp til å gå med bikkja alene i mørketGrusom video, med grusomt ansikt.
Ikke bra, nei
Ikke bra nei!!!! Og jeg som damer meg opp til å gå med bikkja alene i mørket![]()
![]()
Mannen er på jobb og all ting......
Sulten. Kveldmat?
Materiell lykke
Jakka kosta 1100 kr, men den var feilprisa, så jeg fikk den til 1000 kr! Også ville han prakke på meg fleecegenser også, og når jeg nekta gav han meg 20% på begge jakkene! Så vips så hadde jeg to plagg til en verdi av 1750 kr men betalte 1320 kr! I mitt hodet så fikk da jakka for under halv pris![]()
Det er ikke det at jeg sånn egentlig skal slanke meg så veldig, jeg er jo ikke akkurat veldig overvektig, men jeg skal i bedre form, men jeg har også lagt på meg, og det rundt magen, hvilket ikke er bra for helsa. Og derved forsøker jeg å gjøre noe med det.
Og denne kveldsmaten min er ikke helt rett i den sammenhengen...