**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Åh herregud en jævel la ut en grusom video på facebook hvor det plutselig poppet opp et ansikt fra The Grudge eller The Ring eller noe. Fy faen jeg hater The Ring!! Nå er jeg stygg i ordbruken, men jeg hater haterhaterhater the ring!!!!

Men helt ærlig, TAKLER du bind? Plastbind?

De blri klamme, kløende og ekle på et blunk!

*grøss* Også jeg som er mørkredd!!!

Grusom video, med grusomt ansikt.

Ikke bra, nei

Men helt ærlig, TAKLER du bind? Plastbind?

De blri klamme, kløende og ekle på et blunk!
Ja de blir det, men jeg klarer ikke tamponger! Jeg blir så sår! Så jeg har egentlig ikke funnet noe som passer meg helt, og derfor lurer jeg på om kopp er tingen er for meg! Var ikke klar over at det fantes en gang jeg!

Mannen er på jobb og all ting......

JAG!

Altså, tv serien. DET er mimring det!

Ikke bra nei!!!! Og jeg som damer meg opp til å gå med bikkja alene i mørket :( :(

Det er ikke min favoritt-greie heller

Jeg går gjerne tur med henne om sommeren. Jeg er ikke like glad i å gjøre det på denne tiden av året.

Over til noe hyggeligere så shoppa jeg litt idag!!

WEB_Image%20Microlight%20Lady%20Jkt%20Black%20XS%20-933149693.Jpeg

http://nettbutikk.bergans.no/Bekled...rolight-Lady-Jkt-Black-XS--143021-p0000030154

WEB_Image%20Ylvingen%20Lady%20Jkt%20LtPrimulaPurple%20GreeXS-1263844283.Jpeg

http://nettbutikk.bergans.no/Bekled...kt-LtPrimulaPurple-GreeXS--145692-p0000363543

Sulten. Kveldmat?

ååååh!!! jeg klarer nesten ikke å holde meg til etter helga med å ta test!! bekkenet blir gradvis værre for hver dag og puppene blir også gradvis ømmere! Er såååååå nyskjerrig! og piiiiittelitt håpfull uheldigvis!

men jeg må bite tunga, for jeg får muligens besøk av broren min i helga og har ikke lyst å fortelle han det sååå tilig (klarer ikke å holde maska om jeg finner det ut før!) :p

Jakka kosta 1100 kr, men den var feilprisa, så jeg fikk den til 1000 kr! Også ville han prakke på meg fleecegenser også, og når jeg nekta gav han meg 20% på begge jakkene! Så vips så hadde jeg to plagg til en verdi av 1750 kr men betalte 1320 kr! I mitt hodet så fikk da jakka for under halv pris :P

Det er ikke det at jeg sånn egentlig skal slanke meg så veldig, jeg er jo ikke akkurat veldig overvektig, men jeg skal i bedre form, men jeg har også lagt på meg, og det rundt magen, hvilket ikke er bra for helsa. Og derved forsøker jeg å gjøre noe med det.

Og denne kveldsmaten min er ikke helt rett i den sammenhengen...

Når jeg skal ut med bikkja i mørket skal jeg ha på meg de nye jakkene mine...! :love7Materiell lykke:love7

Jakka kosta 1100 kr, men den var feilprisa, så jeg fikk den til 1000 kr! Også ville han prakke på meg fleecegenser også, og når jeg nekta gav han meg 20% på begge jakkene! Så vips så hadde jeg to plagg til en verdi av 1750 kr men betalte 1320 kr! I mitt hodet så fikk da jakka for under halv pris :p

God deal!

Det er ikke det at jeg sånn egentlig skal slanke meg så veldig, jeg er jo ikke akkurat veldig overvektig, men jeg skal i bedre form, men jeg har også lagt på meg, og det rundt magen, hvilket ikke er bra for helsa. Og derved forsøker jeg å gjøre noe med det.

Og denne kveldsmaten min er ikke helt rett i den sammenhengen...

Jeg skal også bli sprekere. Det starter med å bruke masse penger på utstyr som fancy skritteller, klær og sko :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp