Ikke sant?! Jeg har jo hatt skikkelig lyst på både den fleecen OG ytterjakka!God deal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant?! Jeg har jo hatt skikkelig lyst på både den fleecen OG ytterjakka!God deal!
Jeg skal også bli sprekere. Det starter med å bruke masse penger på utstyr som fancy skritteller, klær og sko![]()
Naw boxere er søte! Men de sikler litt? Jeg liker ikke siklebikkjer.. *sær*Har lyst på en tur "bestie" jeg også! Ser for meg en Boxer om noen år når vi har fått oss hus utenfor byen![]()
Jeg vil kjøpe tredemølle, for jeg har ikke knær til å sykle. Fint, ikke sant? 25 år gammel, også har jeg ikke knær til å sykle.. For en vits!!Det er jo også en løsning.
Her ble det innkjøpt en trimsykkel.
Min ligger helt rolig på sofaen, men han hiver seg opp hver gang jeg reiser meg for drikke vann eller gå på doBikkja syter
Det var jo kjipt.Jeg vil kjøpe tredemølle, for jeg har ikke knær til å sykle. Fint, ikke sant? 25 år gammel, også har jeg ikke knær til å sykle.. For en vits!!
HeheheheKlart det, jeg ser bare på bra serier!![]()
![]()
Dein e litt kjip jaDet var jo kjipt.
Nesten lik mainn minMin ligger helt rolig på sofaen, men han hiver seg opp hver gang jeg reiser meg for drikke vann eller gå på do![]()
Æ hate både tamponga å bind, så no bli det menskopp!!!Jeg bruker sjeldent tamponger, fordi jeg syns det er ekkelt og vondt. Jeg bruker for det meste bind, jeg blør så lite også at det kjennes ut som om jeg rasper opp meg selv innvendig når jeg bruker detDen koppen er jo krølla sammen inni der, hvordan samler den opp blodet da? Jeg er for alternative løsninger jeg altså! Jeg bruker bind, men hater hater hater lukta!
Æ e på jobb å skravle litt no, blir meir når æ kjæm mæ heimHvem er med på å skravle i kveld da ? Må bare få ungene i seng.
Min ligger helt rolig på sofaen, men han hiver seg opp hver gang jeg reiser meg for drikke vann eller gå på do![]()
Ååååh,daaa har æ blitt meeeget sint!!!!Jaaa... da satt man i trappa uten nøkler og må vente på at mannen kommer med nøklene .. fortalte han i morrest at jeg ikke kom til å ta med mine... men likevel låste han! Hurra!sitter og hører på at naboen driver og roper og kjefter på datra på 2 år vell og merke over at hun har gjemt våtserviettene.. er så lytt at jeg hører alt
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Naw boxere er søte! Men de sikler litt? Jeg liker ikke siklebikkjer.. *sær*
Min va å nehativ,men sterkar idag enn igår...spennt på mårradagens testFortsatt klart negativ
Æ hate både tamponga å bind, så no bli det menskopp!!!![]()
Heldig du daHer er jeg snart ferdig! Hurra
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app