**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Og hvis jeg er gravid nå så sier jeg at det var pga. 2 runder med grapefruktjuice (første syklusen startet jeg for sent til å få effekt).

Skal teste i morgen tidlig. Kanskje jeg skal stå opp med mannen da? Han står opp kl. 06:00 i morgen. Kan prøve. Hvis ikke blir det nok ikke før 07:30 dessverre. :p Da pleier jeg ikke å få til å komme meg opp før jeg faktisk er uthvilt nemlig. Haha.. Må vel vende meg av det dersom jeg er preggis. Ojojoj.

Nå kommer mannen hjem. Kommer tilbake snart, må hilse på han!

Trodde han skulle jobbe ordentlig sent jeg, skravler mer etterpå allikevel altså! :D

Bestilt meg 15 nye tester... 10 vanlige og 5 sensitive... The game is on!

Når må man begynne med grapefruktjuice? Det er så lenge siden jeg prøvde, og da drakk det hver dag i en mnd fordi jeg ikke skjønte når jeg skulle drikke :P haha!

MÅ være før sju altså, for det er nedetid på bv 7-10!

Men det er før el?

Når må man begynne med grapefruktjuice? Det er så lenge siden jeg prøvde, og da drakk det hver dag i en mnd fordi jeg ikke skjønte når jeg skulle drikke :p haha!

Fra mens til el. Fra mensen starter eller fra den er ferdig? Min var ferdig p åfredag, og jeg begynner i dag da... Og fortsetter, om jeg klarer smaken, til bekreftet EL, som altså da er 2-3 dpo.

Fra mens til el. Fra mensen starter eller fra den er ferdig? Min var ferdig p åfredag, og jeg begynner i dag da... Og fortsetter, om jeg klarer smaken, til bekreftet EL, som altså da er 2-3 dpo.

Den smaken er noe av det verste jeg har smakt..! Helt ærlig! Men det gikk bedre og bedre altså, man venner seg utrolig nok til det!

Jeg ser VIRKELIG noe på disse testene altså, den øverste og den nederste da, ikke den i midten.

Og jeg trooooooor du er gravid!

Den smaken er noe av det verste jeg har smakt..! Helt ærlig! Men det gikk bedre og bedre altså, man venner seg utrolig nok til det!

Jeg skal prøve. Jeg skal om så bare ha noe godt klart ved siden av, trekke pusten, holde for nesen og svelge... og ha noe annet klart til å overta smaken i munnen etterpå...

Og tenke, tenke, tenke på julibabyen jeg selvsagt skal lage, så jeg kan bli med inn dit!

Jeg skal prøve. Jeg skal om så bare ha noe godt klart ved siden av, trekke pusten, holde for nesen og svelge... og ha noe annet klart til å overta smaken i munnen etterpå...

Og tenke, tenke, tenke på julibabyen jeg selvsagt skal lage, så jeg kan bli med inn dit!
Det hjelper å minne seg selv om hvorfor man drikker det!

Jeg ser VIRKELIG noe på disse testene altså, den øverste og den nederste da, ikke den i midten.

Og jeg trooooooor du er gravid!

ÅHHHH!!!!!!!!!!!!!! Og den kom før tidsfristen på den øverste!!!!

Jeg skal prøve å få til før 7, men tror du det blir noe voldsom endring i hcg de neste 12 timene? :p Redd for å få ny blendahvit, sånn som jeg fikk i dag morges, men da ligger jeg kanskje så lavt i hcg at det er helt i grenseland for testen. Og jeg VET jo at man ikke egentlig skal sammenligne strekene siden det kan være ulikt nivå av det rosa som skal påvise hcg. Så negativ test nå kan jo bety bare det, at de to testene er forskjellige, men nå blir jeg jo gal?

Mannen trengte ingen lang velkomst, bare mat. Haha..

Ja, grapefruktjuice skal drikkes enten fra tr eller fra etter tr og frem til EL, kommer jo an på hvor lang syklus man har om man bør starte ved starten av tr. Jeg hadde kjempeeffekt av det denne syklusen. Og nå begynner jeg virkelig å tro at den effekten spiller en rolle. :p Da må jeg passe på å ikke si noe til resten av familien, for da kommer de til å forstå det hver gang jeg kjøper grapefruktjuice. ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp