**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
jeg derimot, skal altså begynne med EL tester...

Jeg håper du får maks 2, eventuelt 3, positive tester. Det er innafor. Og så negative igjen. Spennende med EL-tester også. Du skal jo bli preggis med termin i juli dersom jeg faktisk er preggis nå... Ojojojojoj...

Nå er jeg så gira at dere aner ikke. Og mannen er jo som sagt og jobber sent. Det er bra, for han sier bare: "Ulv, ulv!" Stakkars, han likte ikke at jeg fikk svake rosa streker i pp 2 og så kom tr på tida.

Setter på vekkerklokken kl. 04:30! :p

Min står på 6:00, så det holder det, om bildet er på plass 6:15. Ja, innen 7 egentllig, for jeg drar ikke før det... men jeg sjekker ikke egentlgi mobilen mellom 6:15 og ankomst jobb.

Og mannen HAR kjøpt grapefruktjus altså, med fruktkjøtt for det var det eneste de hadde på butikken han var på, og jeg er sannelig ikke sikker på om jeg gleder meg, men jeg SKAL drikke et glass i kveld, og et glass hver dag frem til den er tom, eller til el er over (sikkert flere kartonger til, alt ettersom hvor ille vondt det smaker...)

Oj. Med fruktkjøtt ja. Har du sånn tesil? Så kan du jo eventuelt sile juicen. Hmm.. Tenk på juli-babyen!

Min står på 6:00, så det holder det, om bildet er på plass 6:15. Ja, innen 7 egentllig, for jeg drar ikke før det... men jeg sjekker ikke egentlgi mobilen mellom 6:15 og ankomst jobb.

Om du kjører bil setter jeg pris på at du lar være å sjekke bildet i den perioden. :)

Jeg håper du får maks 2, eventuelt 3, positive tester. Det er innafor. Og så negative igjen. Spennende med EL-tester også. Du skal jo bli preggis med termin i juli dersom jeg faktisk er preggis nå... Ojojojojoj...

Nå er jeg så gira at dere aner ikke. Og mannen er jo som sagt og jobber sent. Det er bra, for han sier bare: "Ulv, ulv!" Stakkars, han likte ikke at jeg fikk svake rosa streker i pp 2 og så kom tr på tida.

Klart vi skal ha julibabyer sammen! Om jeg får 2, 5 eller 10 positive tester, så skal jeg uansett få EL, og ha masse, masse, masse sex, og drikke ekkel jus og lage baby!

Sånn bortsett fra at hodet mitt er litt innstilt på å bli gravid i januar da.... spise spekekjøtt i jula...

Men, julibaby, jepp, jeg prøver! August også, om det ikke går.

Hehehehehehe, koselig å læs innleggan
Sånn bortsett fra at hodet mitt er litt innstilt på å bli gravid i januar da.... spise spekekjøtt i jula...

Men, julibaby, jepp, jeg prøver! August også, om det ikke går.
D samme tenke æ :)

Om du kjører bil setter jeg pris på at du lar være å sjekke bildet i den perioden. :)

Jeg er i bil fra ca 7 til sånn mellom 7:30 og 8 en plass, avhengig av om den ble mye over 7 før vi kom oss avgårde, for via levering i bhg kan vi da risikere å komme bak ei fergekø, som treffer to andre fergekøer på veien, og da går det... sakte.

Jeg pleier ikke sjekke mobilen etter 6:15 fordi da har vi og ungene stått opp, og det går i full fart etter gaske stramme rutiner, for at vi skal være ute av huset som planlagt.

Når jeg kommer på jobb skal jeg jo egentlig jobbe, men...

Jeg liker jo egentlig jus med fruktkjøtt, men da appelsin da...

Men jeg tenker på julibabyen, jeg skal lage julibaby!
Gubben har nettopp kjøpt grapefruktjuice...ane hainn koffer.....Nei ;)

D samme tenke æ :)

Jeg har faktisk et lammelår hengende til tørk på husveggen. Tenk da, å gjøre den jobben, salte, koke saltlake, ordne bur, henge opp, glede seg.... og så ikke kunne smake!

Men uansett, eldstemann gleder seg også, femåringen min husker det fra i fjor, og husker at det var godt og spurte om vi kunne lage. Yngste var bare knapt to i fjor og husker ikke og var ikke så glad i det heller, for salt. Mannen liker selvsagt. Men jeg.... jeg.... JEG DA????

Jeg har brukt minst 10 tester snart jeg nå. 2 i går og 2 i dag og 1 dagen før der og var det ikke 1 dagen før der og? Og sikkert noen juksetester jeg ikke har innrømmet for noen (ikke meg selv en gang).
Positiv test e positiv test...å liiiten strek e positiv....:)

Jeg har faktisk et lammelår hengende til tørk på husveggen. Tenk da, å gjøre den jobben, salte, koke saltlake, ordne bur, henge opp, glede seg.... og så ikke kunne smake!

Men uansett, eldstemann gleder seg også, femåringen min husker det fra i fjor, og husker at det var godt og spurte om vi kunne lage. Yngste var bare knapt to i fjor og husker ikke og var ikke så glad i det heller, for salt. Mannen liker selvsagt. Men jeg.... jeg.... JEG DA????
Hehehehehe, du e gravid du!!!!!:dance011

Æ trur jammen mæ du e gravid æ :)

Det tror jeg også at hun er. Så da MÅ det bli spekematfri jul på meg, for jeg SKAL etter henne inn på juli, selv om hun egentlig blir juni, men går på juli sammen med meg, nemlig, egentlig, ja!

Hehehehehe, du e gravid du!!!!!:dance011

Lov å håpe. Jeg håper,

Vi skal i alle fall prøve. CD 8 i dag, så en plass mellom førstkommende helg og spnn halvannen uke senere har jeg sikkert El, og da skal vi prøve i alle fall!

Det tror jeg også at hun er. Så da MÅ det bli spekematfri jul på meg, for jeg SKAL etter henne inn på juli, selv om hun egentlig blir juni, men går på juli sammen med meg, nemlig, egentlig, ja!
Æ ska å inn på Juli!!!!!!!!!!!!Sammen me dokk :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp