**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sist æ vart gravid så hadd æ spiral....mainn min trudd æ va gravid å fekk sendt mæ t legen....å da visst ul at æ va 15 uka på vei.....Heldigvis va d folat i vitaminan æ tok pga amminga :)

Dere er nå gode da! Jeg tenker hele tiden sånn: "Kanskje jeg burde ta en test nå når jeg må tisse?"

Tror jeg kunne brukt 20 tester hver pp jeg.

Dere er nå gode da! Jeg tenker hele tiden sånn: "Kanskje jeg burde ta en test nå når jeg må tisse?"

Tror jeg kunne brukt 20 tester hver pp jeg.
Haha ja sånn holdt jeg på de første mnd også :P

Haha ja sånn holdt jeg på de første mnd også :p

Godt å høre at man gir seg litt dersom det tar tid. Ville jo blitt dyrt etter hvert... Jeg har råd til noen måneder, men jeg burde jo roe meg ned. Egentlig burde jeg roet meg ned allerede.....

Æ trur æ kjæms t å bruk masse testa gangen her...omtrent hver dag etter El....ihvertfall ifra 6-7 daga etter dpo....:p

Godt å høre at man gir seg litt dersom det tar tid. Ville jo blitt dyrt etter hvert... Jeg har råd til noen måneder, men jeg burde jo roe meg ned. Egentlig burde jeg roet meg ned allerede.....
Arti å test da...kaaaaaaanskje dukke det opp 2 streker...håpet e jo der hver gang man tar en test...sjøl tar æ el testa for tia,men aill e negativ :p

Jeg har jo allerede testet i dag da....

Nå er den alkoholfri-svangerskaps reklamen på TV hele tiden. Hadde vært kjekt om magen hadde såpass lite baby og såpass mye fostervann. :p Lettere fødsel? Liten baby!

Mi første va 3480 gr å min andre va 3700, å fødsel nr 2 va likedan som nr 1 :p

Har du noe ull?

Kjære barn jeg har kroppen full!

Jeg kunne sovna akkurat nå..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp