**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
OI oi oi oi oi !!!! Når tester du i morgen Lykkeliten_86??

Min tenke itj så langt....trur æ da ;)

Min gjorde, jeg sendte altså mail da han sa han skulle på butikken "ok, tar du med grapefruktjus til meg, forklarer når vi møtes", og fikk et minutt senere "forklaring trengs ikke".

Han synes sikkert jeg er småsnål, men kjøpte den da.

OI oi oi oi oi !!!! Når tester du i morgen Lykkeliten_86??

Hun antydet 4:30, det tror jeg ikke på. jeg har bedt om 6.

Hun har ikke bekreftet det heller...

Håpløst, skjønner hun ikke hvor spent vi er?

Også SPØRRE om vi vil se bilde, klart vi vil!!!!

Om jeg har blitt gravid nå får jeg termin i begynnelsen av juli. Herregud jeg har begynt sånn som jeg holdt på i flere mnd før forumpausa.. *riste oppgitt på hue* Nesten så jeg tar en test nå 7 dpo :P Godt jeg er tom..

Hun antydet 4:30, det tror jeg ikke på. jeg har bedt om 6.

Hun har ikke bekreftet det heller...

Håpløst, skjønner hun ikke hvor spent vi er?

Også SPØRRE om vi vil se bilde, klart vi vil!!!!
Da må jeg inn og sjekke når jeg våkner i morgen! Det er i sjutida ca. Spennende!!!

Fyyyyyyyyyytti katta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grapefruktjuice smake jo dritt!!!!!!!!!!!!!!!!Hærregud,trur itj d blir nå my juicedrikking her i gårn....bærre masse sex :p

Om jeg har blitt gravid nå får jeg termin i begynnelsen av juli. Herregud jeg har begynt sånn som jeg holdt på i flere mnd før forumpausa.. *riste oppgitt på hue* Nesten så jeg tar en test nå 7 dpo :p Godt jeg er tom..

Du må veldig, veldig, veldig gjerne være med oss inn på juli.

Om jeg blir gravid nå er det siste halvdel av mnd som er aktuell for min del da, så dere kan være velkomstkommite for meg :)

Hvor er hun egentlgi? Prøver å ta bilde?

Om jeg har blitt gravid nå får jeg termin i begynnelsen av juli. Herregud jeg har begynt sånn som jeg holdt på i flere mnd før forumpausa.. *riste oppgitt på hue* Nesten så jeg tar en test nå 7 dpo :p Godt jeg er tom..
Vente spent på bilde imårra tili æ :)

Fyyyyyyyyyytti katta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grapefruktjuice smake jo dritt!!!!!!!!!!!!!!!!Hærregud,trur itj d blir nå my juicedrikking her i gårn....bærre masse sex :p

Det var jo særlig oppløftende... jeg har ikke prøvd den enda...

Kanskje du like smaken da...men æ synes d smaka dritt xsmile8

Nei da, ska itj skrem dæ...dein va ikke så ille, så ska nok klar å svelg et glass nån daga ;)

Prøver å ta bilde, og så ringte noen, og så gikk batteriet på mobilen og så ble alt kaos! Og jeg hoppet jo rundt med testen min. HAHAHA... Den ultra ultra ultra svake testen min. Som kom før tidsfristen.

Den øverste er fra nå. Der det er tre stykker. Der er den øverste nå, den midterste er fra morgenurin i dag og den nederste er morgenurin i går. :) Og den fra nå er da før tidsfristen!!!

Test 1410 andre.jpg
Tester 1410 andre.jpg

Jeg synes grapefruktjuice gikk bra etter en uke.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp