OI oi oi oi oi !!!! Når tester du i morgen Lykkeliten_86??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min tenke itj så langt....trur æ da![]()
Speinnanes !!!!!OI oi oi oi oi !!!! Når tester du i morgen Lykkeliten_86??
Æ ska å inn på Juli!!!!!!!!!!!!Sammen me dokk![]()
OI oi oi oi oi !!!! Når tester du i morgen Lykkeliten_86??
Vi får drekk masse juice å ha masse sex,så satse vi på at d e nokgjerne!
Da må jeg inn og sjekke når jeg våkner i morgen! Det er i sjutida ca. Spennende!!!Hun antydet 4:30, det tror jeg ikke på. jeg har bedt om 6.
Hun har ikke bekreftet det heller...
Håpløst, skjønner hun ikke hvor spent vi er?
Også SPØRRE om vi vil se bilde, klart vi vil!!!!
Om jeg har blitt gravid nå får jeg termin i begynnelsen av juli. Herregud jeg har begynt sånn som jeg holdt på i flere mnd før forumpausa.. *riste oppgitt på hue* Nesten så jeg tar en test nå 7 dpoGodt jeg er tom..
Da må jeg inn og sjekke når jeg våkner i morgen! Det er i sjutida ca. Spennende!!!
Vente spent på bilde imårra tili æOm jeg har blitt gravid nå får jeg termin i begynnelsen av juli. Herregud jeg har begynt sånn som jeg holdt på i flere mnd før forumpausa.. *riste oppgitt på hue* Nesten så jeg tar en test nå 7 dpoGodt jeg er tom..
Fyyyyyyyyyytti katta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grapefruktjuice smake jo dritt!!!!!!!!!!!!!!!!Hærregud,trur itj d blir nå my juicedrikking her i gårn....bærre masse sex![]()
Håpe dHvor er hun egentlgi? Prøver å ta bilde?
Sorry.....men dein smaka forferdeligDet var jo særlig oppløftende... jeg har ikke prøvd den enda...