Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D høres logisk ut jaJeg tror aldri de oppgraderer forumet på ettermiddag. Det er mye flere folk her inne etter jobb.
Kor masse juice bør man drikk egentlig?pr dag?![]()
Takk for svarJeg drakk 1 glass i uka den første uken (perioden med tr) og to glass om dagen i uken frem til EL. Da drakk jeg ett på morgen og ett på kvelden. Sluttet da jeg hadde helt negativ EL-test og tempstigning, og da var det allerede tomt for EL-slim.
Takk for svarNettopp drukket et glass å no smakt det itj så aller verst gitt
![]()
Æ e herSkremte jeg dere vekk alle mann nå??? Skulle vi ikke ha skravlekveld?
Æ e herMen skravle me 2 venninna på fb å...
![]()
Smaken e grei, men dein har en bitter ettersmak æ ikke likt så godt....Bare å ha den kald nok. Jeg likte den faktisk ganske greit på slutten mot EL, men jeg stoppet jo som sagt med en gang jeg ikke måtte lenger.
Smaken e grei, men dein har en bitter ettersmak æ ikke likt så godt....
Itj lægg dæ enda nei!!!!! Å testen e garantert sterkar imårraJeg har lyst til å legge meg. Jeg har lyst til å ha positiv test i morgen.
Vi fekk emmaljunga mondial duo av svigerfar å æ synes dein vogna e utrolig god å har brukt dein t aill 3Jeg vet ikke hva vi skal skravle om i dag da. Jeg har lyst til å se på barnevogner. Jeg tror at jeg kommer til å begynne med det rimelig kjapt etter positiv test. Det er så mye fint. Noen tips til hva dere tenker er viktig med en god barnevogn?
Æ drakk pepsi max etterpå.......Drikk et glass vann umiddelbart etterpå.![]()
Æ drakk pepsi max etterpå.......![]()