**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ har seinvakt imårra,så kainn sov litt læng :dance011

Jeg tror aldri de oppgraderer forumet på ettermiddag. Det er mye flere folk her inne etter jobb.

Kor masse juice bør man drikk egentlig?pr dag? :confused005

Kor masse juice bør man drikk egentlig?pr dag? :confused005

Jeg drakk 1 glass i uka den første uken (perioden med tr) og to glass om dagen i uken frem til EL. Da drakk jeg ett på morgen og ett på kvelden. Sluttet da jeg hadde helt negativ EL-test og tempstigning, og da var det allerede tomt for EL-slim.

Skremte jeg dere vekk alle mann nå??? Skulle vi ikke ha skravlekveld?

Jeg drakk 1 glass i uka den første uken (perioden med tr) og to glass om dagen i uken frem til EL. Da drakk jeg ett på morgen og ett på kvelden. Sluttet da jeg hadde helt negativ EL-test og tempstigning, og da var det allerede tomt for EL-slim.
Takk for svar :) Nettopp drukket et glass å no smakt det itj så aller verst gitt ;)

Takk for svar :) Nettopp drukket et glass å no smakt det itj så aller verst gitt ;)

Bare å ha den kald nok. Jeg likte den faktisk ganske greit på slutten mot EL, men jeg stoppet jo som sagt med en gang jeg ikke måtte lenger.

Nå er det kanskje psykisk da, men jeg er sulten igjen. Spist både sushi og ett mellommåltid etter kl. 16. Sånn er jeg litt før tr og da, så behøver ikke være et symptom, men nå begynner jeg jo å tro littegrann.

Jeg har lyst til å legge meg. Jeg har lyst til å ha positiv test i morgen.

Bare å ha den kald nok. Jeg likte den faktisk ganske greit på slutten mot EL, men jeg stoppet jo som sagt med en gang jeg ikke måtte lenger.
Smaken e grei, men dein har en bitter ettersmak æ ikke likt så godt....

Jeg vet ikke hva vi skal skravle om i dag da. Jeg har lyst til å se på barnevogner. Jeg tror at jeg kommer til å begynne med det rimelig kjapt etter positiv test. Det er så mye fint. Noen tips til hva dere tenker er viktig med en god barnevogn?

Jeg vet ikke hva vi skal skravle om i dag da. Jeg har lyst til å se på barnevogner. Jeg tror at jeg kommer til å begynne med det rimelig kjapt etter positiv test. Det er så mye fint. Noen tips til hva dere tenker er viktig med en god barnevogn?
Vi fekk emmaljunga mondial duo av svigerfar å æ synes dein vogna e utrolig god å har brukt dein t aill 3 :) Dein e og å trill, vi bor på landet, dein har god plass t voksipose å sjer fin ut :)

Noen morsomme planer for høsten? Vi har ingen planer. Det blir nok noen hytteturer, vi liker å være med venner og familie på fjellet. Det er så flott med høstfargene. Og snøen etter hvert. Og ski. Gleder meg.

Æ drakk pepsi max etterpå.......:p

Det tør jeg ikke lenger siden koffein ikke er bra i svangerskapet og jeg har hørt skumle rykter om at det kan gi redusert fertilitet/vanskeligere for egget å feste seg. Så mannen får ha pepsi max i fred mellom el og tr. :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp