**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Oppdrag å utføre thai chi i parken klokken sju. Det har jeg hatt i noen dager nå, men jeg legger jo alltid unger da, så det har ikke blitt gjennomført.

Jeg stilte klokka på mobilen en time tilbake, åpnet spillet, og vips, så fikk jeg utført det...
Enkelt å greit ;)

Hehehehehe, da e d bæst at hainnn rydde garasjen så fort som mulig :) Unødvendig å skrapa bil da ja.....

Absolutt, men det er så masse stæsj inni der. Deler av flyttelasset, blandemaskina til min bror som vi lånte i sommer (og ikke får fraktet tilbake uten tilhenger, og vi har ikke krok på bilen engang) og.. søren om jeg vet hva, Han skal prøve.

Jeg burde vel styrte et glass grapefruktjus nå Kjenner at jeg gruer meg!

Jeg tror faktisk ikke litt koffein er noe skadelig altså, så det er bedre å drikke ett glass her og der enn plutselig å helle ned 2 liter. For da blir det veldig høy dose koffein til lille i magen. :) Kos deg med ett glass av og til du!
Tusen takk :) Alt me måte sei æ, det gjelds det meste ;)

Jeg tror faktisk ikke litt koffein er noe skadelig altså, så det er bedre å drikke ett glass her og der enn plutselig å helle ned 2 liter. For da blir det veldig høy dose koffein til lille i magen. :) Kos deg med ett glass av og til du!

Anbefalingen er vel å holde seg under noe som tilsvarer 1-2 kopper/glass daglig eller noe sånn.

Absolutt, men det er så masse stæsj inni der. Deler av flyttelasset, blandemaskina til min bror som vi lånte i sommer (og ikke får fraktet tilbake uten tilhenger, og vi har ikke krok på bilen engang) og.. søren om jeg vet hva, Han skal prøve.

Jeg burde vel styrte et glass grapefruktjus nå Kjenner at jeg gruer meg!
Ikke gru dæ, grapefruktjuicen va itj så aller verst læll :)

Tusen takk :) Alt me måte sei æ, det gjelds det meste ;)

Alt med måte, for noen ting. Og null og niks og nada av annet. Koffein, sukker og sånn, med måte. alkohol, spekemat og denslags, nada.

Alt med måte, for noen ting. Og null og niks og nada av annet. Koffein, sukker og sånn, med måte. alkohol, spekemat og denslags, nada.
Vess man følge ambefalingan for gravide, null spekemat,alkohol å dæm rådan der, så går det som regel bra :)

Jadda så satt jeg her aleine med masse levende lys da :P

Vi har også en garasje som ikke er til bilen, og jeg er helt enig; utrolig kjedelig når man står med vindusskraperen. Jeg spurte mannen om vi skulle få oss dieselvarmer på neste bil. Da sa han; "Det er ikke billigere å få ryddet den garasjen da?"

Haha.. Latskapen lenge leve. Nei, nå har det stått så lenge at det har blitt skikkelig tiltak. Vi får ta tak til helgen. Vi har litt sånn høst-rengjøring på planen da.

Vess man følge ambefalingan for gravide, null spekemat,alkohol å dæm rådan der, så går det som regel bra :)

Jepp, jeg følger kostholdsrådene for gravide. Derved null alkohol, null spekemat. Og for min del blir det null koffein også, men det er fordi jeg ikke liker kaffe og ikke liker cola. Hadde jeg likte det hadde jeg nok unnet meg en kopp.

PS; man blir ikke bedre i playstationspilling av rødvin

Jepp, jeg følger kostholdsrådene for gravide. Derved null alkohol, null spekemat. Og for min del blir det null koffein også, men det er fordi jeg ikke liker kaffe og ikke liker cola. Hadde jeg likte det hadde jeg nok unnet meg en kopp.

Jeg liker pepsi max, men jeg har byttet til sprite zero allerede. Så da tror jeg faktisk det blir null koffein i et svangerskap også. :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp