Og hvis jeg er gravid nå så sier jeg at det var pga. 2 runder med grapefruktjuice (første syklusen startet jeg for sent til å få effekt).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OH MY GOD!!!!!!!!! Før sju! Helt klart før sju!!MÅ være før sju altså, for det er nedetid på bv 7-10!
Når må man begynne med grapefruktjuice? Det er så lenge siden jeg prøvde, og da drakk det hver dag i en mnd fordi jeg ikke skjønte når jeg skulle drikkehaha!
Men det er før el?
OH MY GOD!!!!!!!!! Før sju! Helt klart før sju!!
Fra mens til el. Fra mensen starter eller fra den er ferdig? Min var ferdig p åfredag, og jeg begynner i dag da... Og fortsetter, om jeg klarer smaken, til bekreftet EL, som altså da er 2-3 dpo.
Den smaken er noe av det verste jeg har smakt..! Helt ærlig! Men det gikk bedre og bedre altså, man venner seg utrolig nok til det!
Det hjelper å minne seg selv om hvorfor man drikker det!Jeg skal prøve. Jeg skal om så bare ha noe godt klart ved siden av, trekke pusten, holde for nesen og svelge... og ha noe annet klart til å overta smaken i munnen etterpå...
Og tenke, tenke, tenke på julibabyen jeg selvsagt skal lage, så jeg kan bli med inn dit!
Jeg ser VIRKELIG noe på disse testene altså, den øverste og den nederste da, ikke den i midten.
Og jeg trooooooor du er gravid!
Det hjelper å minne seg selv om hvorfor man drikker det!