**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
til far

Wow, for nån innlegg ;)
Synes tia går så sakt t hælga æ.....

WOAÅÅÅÅHHHHHAAA!!!

Jeg tisset på en test.... Selv om jeg ikke skulle... Og FØR tiden var ute så kom det en sånn ultrasvak rosa "strek" (mer blurry) sånn som jeg hadde i går på morgenurin!!!

AAAAAAAAAAHhhhhhhhhhhhhhhh..... Nå klarer jeg hvert fall ikke roe meg ned.

Jeg har brukt minst 10 tester snart jeg nå. 2 i går og 2 i dag og 1 dagen før der og var det ikke 1 dagen før der og? Og sikkert noen juksetester jeg ikke har innrømmet for noen (ikke meg selv en gang).

Åååhhhhhh!

Du måmåmåmåmå ta en i morgen tidlig, TIDLIG og legge ut bilde som jeg kan se før jeg drar på jobb, sant ja?

Skal dere ha bilde, eller er det bare flaut? Jeg hadde jo blendahvit i dag morges....

jeg derimot, skal altså begynne med EL tester...

Åååhhhhhh!

Du måmåmåmåmå ta en i morgen tidlig, TIDLIG og legge ut bilde som jeg kan se før jeg drar på jobb, sant ja?

Setter på vekkerklokken kl. 04:30! :p

Og mannen HAR kjøpt grapefruktjus altså, med fruktkjøtt for det var det eneste de hadde på butikken han var på, og jeg er sannelig ikke sikker på om jeg gleder meg, men jeg SKAL drikke et glass i kveld, og et glass hver dag frem til den er tom, eller til el er over (sikkert flere kartonger til, alt ettersom hvor ille vondt det smaker...)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp