Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legg deg, jeg lover å skravle med deg en annen dag også.
Vi bør havne i samme termingruppe, så kan vi skravle i mange mnd.

Kos dæ i dåpGod morgen.
I dag blir det stille fra meg, ha en fin søndag.
Oj,oj,oj,da hadd æ blitt en smuuule sint....Våkner av skyting... gubben spiller ps3 og jeg lå og leste til to i natt. Ja ja
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Våkner av skyting... gubben spiller ps3 og jeg lå og leste til to i natt. Ja ja
SpeinnanesJeg har fått svaaak strek etter tidsfristen i dag, 9 dpo. Lagt ut bilde i IKM 42 tråden, tempe-tråden og dagboken min. Jeg fikk jo sånn i pp 2 også, så jeg tør ikke stole på en strek etter tidsfristen, men nå går timene hvert fall sakte frem mot de neste dagene.
Speinnanes![]()
Testing e jo speinnanes,morsomt å hærlig...kjæms t å test masse neste ikm æ å gitt, å det e læææææng tJa, det er det virkelig. Jeg trodde jeg skulle klare å holde meg litt fornuftig og rolig, siden jeg opplevde dette i pp 2 uten at det var noe på gang. Der tok jeg feil, jeg eier ikke fornuft og ro i forhold til testing.![]()
Vi ska bort på besøk no,men vent t ikveill!!!!Da ska det skravlesOkda. Da får jeg brette opp ermene og starte med klesvask og rydding igjen i stedet.
Aff... svigers kommer snart og her ser det ikke bra nok ut.. *sette på ryddemusikk*