**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hva man definerer som frihelg kan jo dog variere.

Vi har jo altid FRIhelg, som i at ingen av oss jobber i helga. Men helger med mye forpliktelser, invitasjoner vi må følge opp f.eks, de føles ikke som frihelger. spesielt den mnd vi var i tre bryllup på 4 helger. Det var heftig. Denne helgas barnedåp er jo ingen ting i forhold. Dessuten er det forskjell på at det skjer noe på en lørdag og det det skjer på en søndag. Lørdagen er dagen vi skal handle, fike, ordne og styre. Søndagen er vi hjemme eller besøker noen uansett.

Og nå har vi frivillig lagt inn "forpliktelse" til å gå i svømmehallen lørdag og søndag de neste fem ukene...

Men det er ellers frihelg liekvel, for vi har ingen andre planer.

Vi hadd spontansex i forrigårs, på stua å naboan kjika rett inn......flauuuuut!!!!:laughing025

spontansex på stua er det en del år siden vi sluttet med, gitt... mest pga ungene egentlig

Å det æ tenkt på etterpå va.....synd æ itj hadd EL no.........:p

Litt morsomt å da....særlig sia dæm e veldig kristen :D

Kristne har jo også sex da.

Men svært mange av dem begrenser det til innenfor ekteskapets rammer.
(Men hey, altså, de får jo unger de også.)

Dæm 2 største va i bhagen å minsta sov,så da benytta vi sjansen...;)

Vi er aldri hjemme når ungene er i bhg, men man blir kreativ av å ha unger.

Hvordan det har seg at vi i det hele tatt har yngstejenta, siden vi samsov med eldste til to uker før hun ble født...

Kristne har jo også sex da.

Men svært mange av dem begrenser det til innenfor ekteskapets rammer.
(Men hey, altså, de får jo unger de også.)
Vi e gift,så det e lovlig,hehehehe ;) men æ synes det e meir flaut sia dæm e kristen,ane itj heilt koffer æ synes det....:p

Skjønner sånnsett hvordan du føler, men det er altså ikke egentlig noen konflikt mellom å være kristen og å ha sex. Bare altså sånn helst da gift. vi andre begynner gjerne før den tid...

Jeg hadde vært sammen med min mann i 6 år før vi giftet oss, så...

Ungene er dog unfanget i ekteskapet begge to.
Det er mest tilfeldig da, vi begynte å prøve før vi giftet oss, det bre lykkes ikke før noen mnd etter bryllupet.

Ungene er dog unfanget i ekteskapet begge to.
Det er mest tilfeldig da, vi begynte å prøve før vi giftet oss, det bre lykkes ikke før noen mnd etter bryllupet.
Vi fikk eldste jenta vårres 1 mnd etter vi gifta oss :)

Skjønner sånnsett hvordan du føler, men det er altså ikke egentlig noen konflikt mellom å være kristen og å ha sex. Bare altså sånn helst da gift. vi andre begynner gjerne før den tid...
Kristne e da vanlige menneska som alle andre, så bærre dumt å føl det sånn....dæm har nok mer sex enn oss andre å,for æ synes dæm har mang fleir onga enn dæm fleste å....:rolleyes::rolleyes: Ihvertfall her vi bor :rolleyes:

Det varierer nok. At de har flere barn trenger jo slett ikke bety at de har mer sex, bare at de benytter mindre prevensjon. :)

Ahh, da var topplsiten oppdatert, og faktisk var jeg ikke langt nede på 30-tallet, men plass 29

Stadig ca 100 innlegg bak plass 20, så det er bare å henge i.

Jeg tror ikke jeg klarer det, og om jeg så skulle er det jo likevel minimal sjangs for å vinne, så det er ikke egentlgi den stelleveska som er motivasjonen her

Bare et konkurrnseinnstinkt...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp