**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Legg deg, jeg lover å skravle med deg en annen dag også.

Vi bør havne i samme termingruppe, så kan vi skravle i mange mnd.

:love017

Det hørtes virkelig ut som en god plan. Vi går for juli!

God morgen.

I dag blir det stille fra meg, ha en fin søndag.

Ja, du må kose deg i dåp. Spis noe god kake for meg og. ;)

Våkner av skyting... gubben spiller ps3 og jeg lå og leste til to i natt. Ja ja

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Våkner av skyting... gubben spiller ps3 og jeg lå og leste til to i natt. Ja ja

Huffda. Håper du har fint vær i det minste da, her er det strålende sol. :)

Jeg har fått svaaak strek etter tidsfristen i dag, 9 dpo. Lagt ut bilde i IKM 42 tråden, tempe-tråden og dagboken min. Jeg fikk jo sånn i pp 2 også, så jeg tør ikke stole på en strek etter tidsfristen, men nå går timene hvert fall sakte frem mot de neste dagene.

Last edited:
Jeg har fått svaaak strek etter tidsfristen i dag, 9 dpo. Lagt ut bilde i IKM 42 tråden, tempe-tråden og dagboken min. Jeg fikk jo sånn i pp 2 også, så jeg tør ikke stole på en strek etter tidsfristen, men nå går timene hvert fall sakte frem mot de neste dagene.
Speinnanes :)

Ja, det er det virkelig. Jeg trodde jeg skulle klare å holde meg litt fornuftig og rolig, siden jeg opplevde dette i pp 2 uten at det var noe på gang. Der tok jeg feil, jeg eier ikke fornuft og ro i forhold til testing. :confused:

Ingen som er i skravlemodus i dag da? Her er det blitt så flotte høstfarger ute, og med strålende sol igjen så synes det så godt. Det er vakkert. Jeg skulle ønske jeg kunne male hver gang jeg ser høstfargene, jeg synes det er noe av det vakreste som er. Særlig å reise til fjells i høstfargene.

Okda. Da får jeg brette opp ermene og starte med klesvask og rydding igjen i stedet.

Ja, det er det virkelig. Jeg trodde jeg skulle klare å holde meg litt fornuftig og rolig, siden jeg opplevde dette i pp 2 uten at det var noe på gang. Der tok jeg feil, jeg eier ikke fornuft og ro i forhold til testing. :confused:
Testing e jo speinnanes,morsomt å hærlig...kjæms t å test masse neste ikm æ å gitt, å det e læææææng t :rolleyes: Nettopp hatt blødning pga tabletta å ane itj om æ får el på ei stund...:p

Etter 40 mins gåtur er jeg helt utslitt :P Herregud.. også så trøtt!

Aff... svigers kommer snart og her ser det ikke bra nok ut.. *sette på ryddemusikk*

Aff... svigers kommer snart og her ser det ikke bra nok ut.. *sette på ryddemusikk*

Så bra! Jeg tok et lite tak, gikk en liten tur med hunden og havnet tilbake på sofaen med strikketøyet. Må skjerpe meg, tilbake til rydding.

JEg må nesten skjenne litt på meg selv... Jeg pleier å være supernøye med å ikke bruke PC når lille er våken, men i dag har jeg altså sittet her nesten hele dagen!

Men på den andre siden har hun lekt fint i hele dag. Nå går det i perling og før det satthun å tegner "kort" til alle vennene sine. *hihi*

Men sånn kan det gå når formen til mor er ustabil og elendig. kvalm.com

Hjemme.

Få i ungene mat og få dem i seng, så er jeg her.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp