**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja feilberegna litt kan du si.. Tenkte først at det ikke gjorde noe om den var bittelitt stor, så ho brukte str 80 da jeg kjøpte i str 92, men tok ikke med i beregningene at veldig mange dresser er store i str, sånn som reima, hummel og ticket to heaven. Så da ble den litt i største laget :P

Har arvet en del klær vi og, men siden det ikke er noen andre enn min jente av små barn i familien så er det ingen å arve fra eller til.. Men nå planlegger min søster å prøve på en til våren så da kommer det kanskje et lite tantebarn etter en stund som jeg kan gi bort tøyet fra min (forhåpentligvis mine - som jeg finner ut av på mandag hos legen) til.
Jeg syntes det er viktig å bruke ting til de ikke er brukbare mer, så om min søster blir gravid til våren eller senere så tenker jeg å gi henne alt jeg har av babyting som er brukbart, alt fra vogn, stellebord, bæreseler og diverse.
Det blir jo bare liggende her å samle støv etter nestemann uansett.
For om vi skal ha tre barn blir ikke sistemann før om 5 år kanskje, så da kommer vi til å kjøpe alt nytt eller arve tilbake igjen.

Dette er ting jeg også har fått med meg, jeg merker at vi er på helt samme side i dette med sikkerhet! Og bæresjal er jo herlig! Det har jeg prøvd før, sittet barnevakt og hatt det. GENIALT. Så det står på lista! Det skal jeg ha, jeg tror jeg tar det med meg i fødebaggen. Skal jeg begynne å pakke den kanskje? :p Leggetid! Klarer ikke rive meg løs, altfor engasjert.

Legg deg, jeg lover å skravle med deg en annen dag også.

Vi bør havne i samme termingruppe, så kan vi skravle i mange mnd.

*skravleskravleskravle*

Stille fra meg idag, har pusla med huset :)

Wææææh, æ har jo gått glipp av masse skravling ;)

Juleforberedelser. Det er for tidlig for meg. Jeg kommer vel alltid til å være en sånn i-siste-liten-mamma som bare får til alt akkurat eller nesten. Det eneste var at jeg i år lurte på om jeg skulle lage en julekalender til mannen, som et sånt siste barnslig påfunn for han før vi forhåpentligvis har en arvtaker.
Heldigvis færdi me julegavan æ, så mangle vasking,baking å diverse andre ting :)

Planer for morgendagen. Store klesvaskedagen min for denne uken her tror jeg, nå ligger det litt for mye til vent. Utover
Planer for morgendagen. Store klesvaskedagen min for denne uken her tror jeg, nå ligger det litt for mye til vent. Utover det tror jeg det blir å planlegge litt for uken som kommer, og ellers en joggetur med hunden vår. Det er meldt fint vær her.
Imårra ska vi i badeland å ellers bærre kos oss :) Ha en finfin søndag :)

Prøver på juli ja.

Natta for meg nå

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp