Nei, jeg tror vi kommer til å få enorme mengder med tøy. Jeg har sett hva som har skjedd når det har kommet barn i familien før.Så jeg tror jeg avventer. Ull og dyre klær kan det være lurt å kjøpe på tilbud. Om jeg er gravid til våren kjøper jeg nok en del ull på tilbud når de tømmer til sommerklærne.
Prøve barnevogn ja, åh, det blir så stas. Lurt tips, jeg hadde egentlig ikke tenkt så nøye på at jeg bør kjenne på barnevognen, men det er jo helt logisk. Jeg var trillepike for en del barn da jeg var 10-15 år, og det var stor forskjell på vognene. Noen hatet jeg.
Jeg tror ikke mannen godtar at jeg kjøper noe, selv på tilbud, før jeg er gravid, men jeg kan jo følge med da.Det hadde jeg heller ikke tenkt mye på, at også utstyr er på tilbud, det er det jo selvfølgelig. Er det januarsalg i babyforretningene?
Det er tilbud, noe i januar, men egentlig litt nå og da, ettersom det kommer ny kolleksjon, nye farger og sånn. Ja, også årstider da.
Det er mye å spare på å kjøpe vinterdress i nov/des. Da er de nemlig på tilbud, for alle har jo egentlig kjøpt. Da kjøper jeg en et nummer større.