**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Joa, men jeg syns folk skal holde nesen sin i egne saker.

De fleste rundt meg gjør heldigvis det da.

Vi lar jo egentlig ingen vite at vi vil ha en til, før vi varsler at den er på vei, men varslet våre foreldre og søsken et par dager før jeg mistet i juni, så derved vet jo de egentlig det da, sånnsett.

Ja,ja, folk vil alltid bland sæ inn i saker å ting dæm ikke har nåkka med å gjør...e vel itj stort man kainn gjør med det, bortsett fra å itj bry sæ om ka ainner folk sei ;)

Plana e 4, men vi ska itj sjå bort ifra at det blir 5 :) Vi som bestemme å d e vi som ska oppdra dæm :)

Planen her tror jeg er tre. Vi får se, vi har tatt det sånn "vi får en, venter til vi er kommet til overflaten igjen og vurderer om vi vil ha en til. Det ville vi. Vi fikk nummer to, og vente til vi kom til overflaten igjen, og kom til at jo, vi vil ha en til." Vi får se hva det blir til etter en evt nr tre.

Hjelpes. Nå har Sara lyst på stellebag!! Jeg gikk tur med hunden, ryddet litt og så laget vi taco. Deretter så vi på The Voice og bare slapper av sammen på sofaen. Derfor ingen BV forum på en del timer nå. Og da hadde jo skravletråden tatt helt av. Jeg tror ikke jeg kommer meg opp på topp 20. :p Så mange som er så aktive her. Og generelt!!!!! Grusomt forum i forhold til FS.

Generelt orker jeg ikke.

Men det er nok mange som skravler veldig hardt, rundtomkring.

Det er vel ikke det at jeg egentlig har så lyst på stelleveske (eller jo, det hadde vært kjekt det, men det er jo uansett bare en av de 20 som vinner den da) men mer bare det at det på et vis ble en utfordring. Det å prøve å komme seg opp på topp 20. Ikke det å vinne, men det å klare det...

Ja, også er det landskamp på tv, og det er jo ikke godt spill engang, av de norske i alle fall, så derved gidder jeg ikke se på, så da skravler jeg.

Men jeg er da ikke den som skravler mest her inne, faktisk...

Planen her tror jeg er tre. Vi får se, vi har tatt det sånn "vi får en, venter til vi er kommet til overflaten igjen og vurderer om vi vil ha en til. Det ville vi. Vi fikk nummer to, og vente til vi kom til overflaten igjen, og kom til at jo, vi vil ha en til." Vi får se hva det blir til etter en evt nr tre.
Det blir speinnanes å sjå kor mang det blir etter hvert :) Vi har hatt 3 rolige onga som har sove natta igjennom sia dæm va små å e enkel å ha med å gjør, så d blir speinnanes å sjå kossn 4 mann blir....;)

Hjelpes. Nå har Sara lyst på stellebag!! Jeg gikk tur med hunden, ryddet litt og så laget vi taco. Deretter så vi på The Voice og bare slapper av sammen på sofaen. Derfor ingen BV forum på en del timer nå. Og da hadde jo skravletråden tatt helt av. Jeg tror ikke jeg kommer meg opp på topp 20. :p Så mange som er så aktive her. Og generelt!!!!! Grusomt forum i forhold til FS.
Hehehehehehe, trur aldri d har vorre så aktivt innpå her som ikveill....Æ ska jobb masse framover, så det blir lite tid t bv :p

Ja,ja, folk vil alltid bland sæ inn i saker å ting dæm ikke har nåkka med å gjør...e vel itj stort man kainn gjør med det, bortsett fra å itj bry sæ om ka ainner folk sei ;)

Sant det.

Generelt orker jeg ikke.

Men det er nok mange som skravler veldig hardt, rundtomkring.

Det er vel ikke det at jeg egentlig har så lyst på stelleveske (eller jo, det hadde vært kjekt det, men det er jo uansett bare en av de 20 som vinner den da) men mer bare det at det på et vis ble en utfordring. Det å prøve å komme seg opp på topp 20. Ikke det å vinne, men det å klare det...

Ja, også er det landskamp på tv, og det er jo ikke godt spill engang, av de norske i alle fall, så derved gidder jeg ikke se på, så da skravler jeg.

Men jeg er da ikke den som skravler mest her inne, faktisk...
Du e flink t å skravle da ;):)

Planen her er... en om gangen :P

Vår første hadde kolikk.

Og sov vel og merke natten gjennom første gang når han var noen mnd. Neste gang var han to år.
Han ble storebror 2,5 år gammel. Hun var enklere, ingen kolikk, men sove natta gjennom? Ja, hun begynte med det sånn en gang etter toårsdagen. Nå er hun 2,5 og våkner sikkert ca halvparten av nettene og skal inn til oss, om ikke oftere...

Hehehehehehe, trur aldri d har vorre så aktivt innpå her som ikveill....Æ ska jobb masse framover, så det blir lite tid t bv :p

Det var innmari mye mer aktivitet under srkavlekonken, altså.

men sånn til vanlig er det ikke det, nei.

Ikke det verste man kan være kjent for det ^^

Det var innmari mye mer aktivitet under srkavlekonken, altså.

men sånn til vanlig er det ikke det, nei.
Læng sia æ har vorre innpå her.....etter æ fekk ongan,så har æ kun vorre innpå facebook....men det va koselig å kom tebake t bv igjæn å :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp