**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Læng sia æ har vorre innpå her.....etter æ fekk ongan,så har æ kun vorre innpå facebook....men det va koselig å kom tebake t bv igjæn å :)

Det kommer og går mye folk her (heldigvis) så det blir litt gjennomtrekk. Og da blir aktiviteten varierende også. Sara er jo veteran :P

Ikke det verste man kan være kjent for det ^^

Nei, det finnes vel verre ting, men det spørs nå hvordan det fremstilles også.

Skravlekjerring er jo ikke et kompliment, akkurat...

Veteran innpå prøvere eller sånn generelt....?
Her på før svangerskapet. Jeg har også vært her lenge nå.. Det er vel ikke akkurat en betegnelse man vil ha :P

Det skal jeg takle! Selv om det ikke er planen. Og det blir dritslitsomt de første åra.

Men man takler det om det skjer

Jeg har da hørt om mang en "nummer tre, ble visst nummer tre og fire...."

DET blir heftig... tror vi satser på en om gangen, ja.

Her på før svangerskapet. Jeg har også vært her lenge nå.. Det er vel ikke akkurat en betegnelse man vil ha :p
Da krysse æ fingran for at dokk forsvinn ifra prøvere snart!!!!!På Juli/August 2014!!!!!:dance011

Det kommer og går mye folk her (heldigvis) så det blir litt gjennomtrekk. Og da blir aktiviteten varierende også. Sara er jo veteran :p

Jeg er.. vel, ikke sååååå veteran under dette nicket, bare siden november.

Men dette er nytt for denne prøveperioden, jeg har lagt bak meg adskillige tusen innlegg under min andre profil gjennom prøving og svangerskap med de to første også...

Her på før svangerskapet. Jeg har også vært her lenge nå.. Det er vel ikke akkurat en betegnelse man vil ha :p

Veteran-prøver er ikke egentlig en ønsket status nei.

Men jeg er faktisk på et vis veteran i å være veteran også. jeg har stort sett blitt det hver gang, jeg...

Men dette er nytt for denne prøveperioden, jeg har lagt bak meg adskillige tusen innlegg under min andre profil gjennom prøving og svangerskap med de to første også...

Du er den første jeg ble "kjent" med :) Vi har snart vært her et år.. Tenk det!

Da e du ikke så veteran,
Det hadde vært helt nyyyydelig!
Krysse fingran for d :) Du har no vorre her læng nok no ;):)

Du er den første jeg ble "kjent" med :) Vi har snart vært her et år.. Tenk det!

Jepp, snart et år.

I den tiden jeg prøvde på de første var det vanlig at man hang mer på "vi som har prøvd lenge" når man passerte et år. At FS var mer "nybegynnerene". slik virker det ikke som det er lenger?

Håpe æ itj blir her så læng, men man veit jo aldri :) Kainn jo hend man blir innpå her lææææng...
Men, koselig gruppe da, så d gjør ingenting :)

Tvillinger er sikkert koselig ja. Men slitsomt.

Vi hadde nok taklet det, klart vi hadde, men to på en gang er litt mer enn vi egentlig har planlagt. Også fordi vi egentlig har snakket om totalt tre. Og har jo to fra før.

Men vi tar mot det vi får, selvsagt.

Tvillinger er sikkert koselig ja. Men slitsomt.

Vi hadde nok taklet det, klart vi hadde, men to på en gang er litt mer enn vi egentlig har planlagt. Også fordi vi egentlig har snakket om totalt tre. Og har jo to fra før.

Men vi tar mot det vi får, selvsagt.
Vi får ta imot det vi får :) Har vi fått tvillinga no, så har det absolutt ikke komme fleir ifra oss :) Min mellomste va egentlig tvilling, men mista ganske tidlig, så e nok derfor æ ønske mæ tvilling....:rolleyes:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp