**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
1 om gangen kainn jo værra nok det å egentlig :)

1 om gangen har vært nok for oss med de to vi har fått i alle fall.

Første fordi han skreik så innmari.

Andre fordi det var en stressende start med RS og sykehus, jente som ikke la på seg nok og sånn.
Men, man klarer jo det man må.

Utrolig kor masse man tåle å klare når man står midt oppi det, man blir sterkar enn man trudd va mulig :) Å i ettertid tenke man: kossn klart vi d der....:)
Vi e bortskjemt med rolige onga, som aldri har vorre dårlig, bortsett fra forkjølelse, så vi har hatt det "lett" :)

Vi har unger som egentlig er friske. Synes vi.

Helt til man fyller ut spørreskjema om hvilke medisiner barnet har fått, og ler av de FIRE linjene der er, FIRE preparater til en toåring?

Og innser at andre sier? Ja?? Fått paracet et par ganger ved vaksine...

Mens vi hadde tretten preparater på lista og da glemte jeg et par reseptbelagte salver...

Men egentlig har vi friske unger. Det er bare en liten selvfølge for oss at man har allergimed, øyedråper og nesepray, at det finnes et par typer astmamedisin på badet og at "kortison? Ja, styrke 2 eller 3?" er en helt naturlig kommentar under kveldsstellet.

Nå har de vært friske lenge begge to. Ingen som har vært helsmurt med fet krem på månedsvis, og kortisonen har hvilt siden i sommer. noe forebyggende med til eldste er det jo, men altså, alt i alt: friske :)

Men spesielt han er kjent for å få hver en omgangssyke som går i mils omkrets da, så jeg holder egentlig bare pusten. Det går nemlig i bhg nå.

Sliiiiiten ass... Også er jo klokka halv elleve! :O Hvordan ble den det?!

Men nå tar jeg natta, jenter.

(Ikke utenkelig at mobilen blir med til sengs, så dere kan sikkert se et innlegg eller tre til, men i hovedsak: NATTA.)

Og her skravler dere videre i full fart. Tror jeg må stikke ut igjen. Nå går det for fort for meg tror jeg. :-)

Sara og FruJohnsen bør flytte ut snarest.

Og jeg håper også på en av gangen. :p

Og her skravler dere videre i full fart. Tror jeg må stikke ut igjen. Nå går det for fort for meg tror jeg. :)

Sara og FruJohnsen bør flytte ut snarest.

Og jeg håper også på en av gangen. :p

Tror ingen har noe imot å flytte ut herifra :P Selv om det blir vemodig! Dette er vel også det eneste stedet man IKKE blir fornærmet av beskjeden "Du bør flytte ut snarest"

Må jeg avinstallere og reinstallere appen nå?

Good morning ladys! :D hva skjer i dag'a? Vi skal til sverige, Funäsdalen å shoppe litt røyk(sambo), godteri og litt brennevin :)
Men først blir det en deilig hotell frokost ;)

Søren at vi er hjemme med foreldrene mine i helga da! Rekker ikke å være innom BV uten at noen skal snike og se på hva jeg gjør på! ;)

Idag skal jeg vist blli med broren min på bursdagshopping!
(Han har ikke kvinnfolk enda så han bruker dem tydligvis heller på sin snille,søte søster, haha!)

Så nå skal jeg hoppe en tur i dusjen og stelle meg før resten av huset våkner til liv(utrolig nok sover lillegullet og tantebarnet mitt på 8 fortsatt), bortsett fra faren min som allerede har dratt på jakt da xsmile7

Dere må ha en suuuuper dag jenter!:happy093

Hei. Så at spm mitt ikke var kommet med ;S iik fatter meg ikkw helt på dey her.

uansett. Det som skulle stå var;

må først si sorry for jeg legger disse bildene ut her. For klarte ikkw starte en egentråd.

Uansett. Som dere ser på bildene har jeg to streker, men de er laaaangt fra hverandre. Den ene streker en rett under den blåe tingen ;p

haha. Tok en g.test me ei vennine igår å idag, og ho sa jeg kunne demontere testen for å se bedre ? Er det sant?;s

skal ha en fest ikveld, så skulle jo egentlig drikkw vin. Men ooom jeg er gravid, gjør jeg jo ikke det.
tror ikke jeg er gravid siden det ikke viste i displayet. Dette er sånn billig test fra rimi ;p
Skal ha mensen i disse tider, så har ikke gått langt over tida.

hva ville dere gjort?
Tror dere at jeg kan være gravid? Eller kan drikke å kose meg, siden streken er langt fra den andre å under det blåe? Eller burde jeg ikke drikke?
ps. Så at bildene ikke ble så bra. Så sorry;p

men håper på noen fine svar, fra noen fine damer ;D (pluss noen som har litt mer erfaring enn meg;p)

Vedlegg

• 20131012_073531.jpg
    20131012_073531.jpg
    246,4 KB · Visninger: 45
  • 20131012_073537.jpg
    20131012_073537.jpg
    236,2 KB · Visninger: 51
Last edited:
Ser ikke egentlig postiv ut, syntes jeg

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back