Heilt enig!!Joa, men jeg syns folk skal holde nesen sin i egne saker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heilt enig!!Joa, men jeg syns folk skal holde nesen sin i egne saker.
Joa, men jeg syns folk skal holde nesen sin i egne saker.
Plana e 4, men vi ska itj sjå bort ifra at det blir 5Vi som bestemme å d e vi som ska oppdra dæm
![]()
Det blir speinnanes å sjå kor mang det blir etter hvertPlanen her tror jeg er tre. Vi får se, vi har tatt det sånn "vi får en, venter til vi er kommet til overflaten igjen og vurderer om vi vil ha en til. Det ville vi. Vi fikk nummer to, og vente til vi kom til overflaten igjen, og kom til at jo, vi vil ha en til." Vi får se hva det blir til etter en evt nr tre.
Hehehehehehe, trur aldri d har vorre så aktivt innpå her som ikveill....Æ ska jobb masse framover, så det blir lite tid t bvHjelpes. Nå har Sara lyst på stellebag!! Jeg gikk tur med hunden, ryddet litt og så laget vi taco. Deretter så vi på The Voice og bare slapper av sammen på sofaen. Derfor ingen BV forum på en del timer nå. Og da hadde jo skravletråden tatt helt av. Jeg tror ikke jeg kommer meg opp på topp 20.Så mange som er så aktive her. Og generelt!!!!! Grusomt forum i forhold til FS.
Ja,ja, folk vil alltid bland sæ inn i saker å ting dæm ikke har nåkka med å gjør...e vel itj stort man kainn gjør med det, bortsett fra å itj bry sæ om ka ainner folk sei![]()
Du e flink t å skravle daGenerelt orker jeg ikke.
Men det er nok mange som skravler veldig hardt, rundtomkring.
Det er vel ikke det at jeg egentlig har så lyst på stelleveske (eller jo, det hadde vært kjekt det, men det er jo uansett bare en av de 20 som vinner den da) men mer bare det at det på et vis ble en utfordring. Det å prøve å komme seg opp på topp 20. Ikke det å vinne, men det å klare det...
Ja, også er det landskamp på tv, og det er jo ikke godt spill engang, av de norske i alle fall, så derved gidder jeg ikke se på, så da skravler jeg.
Men jeg er da ikke den som skravler mest her inne, faktisk...
Ja det er noe hu kan!Du e flink t å skravle da![]()
Hehehehehehe, trur aldri d har vorre så aktivt innpå her som ikveill....Æ ska jobb masse framover, så det blir lite tid t bv![]()
Du e flink t å skravle da![]()
Planen her er... en om gangen![]()
Læng sia æ har vorre innpå her.....etter æ fekk ongan,så har æ kun vorre innpå facebook....men det va koselig å kom tebake t bv igjæn åDet var innmari mye mer aktivitet under srkavlekonken, altså.
men sånn til vanlig er det ikke det, nei.
Og vips, så kommer det to på en gang![]()
Æ har merka dJa det er noe hu kan!