**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Så siden man skal hjelpe dere til å vinne stelleveske så kan vi jo ha en liten quiz eller? (alle kategorier tillatt)
Så da starter jeg:
Hva heter barnet til aune sand?

Fornuftig !!!!!:)

Vet nå ikke det, egentlig.

Innser nå etter at min mann ble reg der i sommer at jeg visst går glipp av et og hitt...

Men enn så lenge, ikke der nei.

G+ da, der er jeg. Men der er nesten ingen andre...

Dagan går sååååååå sakte for tia.....Skoilla ønska d va som sist....va jo 15 uka da æ fant ut æ va gravid :)

God kveld, damer! I kveld er jeg hjemme alene (med barn, riktignok), og det er en evighet siden. Bra typisk at jeg er supertrøtt etter nok en natt med tidlig morgen, og alt jeg vil er å sove. Men får se litt nyheter, henge opp en klesvask, late som jeg ikke vet at oppvaskmaskinen må tømmes og så gå og legge meg.. Noe gøy som skjer i hjemmene i kveld? :)

Så siden man skal hjelpe dere til å vinne stelleveske så kan vi jo ha en liten quiz eller? (alle kategorier tillatt)
Så da starter jeg:
Hva heter barnet til aune sand?

DET aner jeg virkelig ikke... er google lov?

Vi har fredagsquiz på jobb (ehh, det glemte de i dag!!!) hvor ingen hjelpemidler er tillatt, så da kan jeg typisk svare på 2 av 10...

DET aner jeg virkelig ikke... er google lov?

Vi har fredagsquiz på jobb (ehh, det glemte de i dag!!!) hvor ingen hjelpemidler er tillatt, så da kan jeg typisk svare på 2 av 10...
Ja hjelpemidler må være tillatt :D

Vet nå ikke det, egentlig.

Innser nå etter at min mann ble reg der i sommer at jeg visst går glipp av et og hitt...

Men enn så lenge, ikke der nei.

G+ da, der er jeg. Men der er nesten ingen andre...
D e godt å ha pausa ifra på fb, så av å til, så har æ pause der :) Men det e på fb æ får med mæ ka som skjer irundt mæ ;)

Quiz i en egen quiz-tråd, så druker den ikke i skravling?

For i kveld blir det skravling herfra, ja. Bare sånn for å bevise (for meg selv) at jeg KAN klartre opp på listene...

Ok, neste spørsmål :

Ka e hovedstaden i Tyskland?:)

Quiz i en egen quiz-tråd, så druker den ikke i skravling?

For i kveld blir det skravling herfra, ja. Bare sånn for å bevise (for meg selv) at jeg KAN klartre opp på listene...

Ja oppretter en quiztråd nå :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp