**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Må vel skravle oss til en stelleveske. :p ;)

Hihi ja det må vi! :D

Idag har jeg også fri fra jobb! Hurra! Godt å få ett pust i bakken...

Så nå har jeg vært å levert lillemann i bhg og sitter her med en deilig cafe latte med caramel :D nam!
Lurer på om jeg skal sette meg ned å lese bok eller rydde litt! :) Dilemma gitt !:rolleyes:

Tja. Skal ut og gå tur i den herlige høstluften med hunden min hvert fall. Også tror jeg vi skal lage taco i kveld! :) Kanskje vi drar bort til noen venner. Ingenting som er spikret enda.

Du da?

Ingen planer. Kanskje Taco, vanlig på fredag det. Overtale mannen til en film på tv? Eller legge oss tidlig...

Planer i dag da ?
Vi reiser til Røros idag for vi skal i dåp :) men først må vi i trondheim for å hente glattetanga mi til mamma som jeg glemte forrige helg:p fins ikke glemsk i det hele tatt.. Så til middag blir det vell burger king mat på oss :p skal du da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, burgerking hørtest veldig fristende ut! Men idag skal min mor lage elgsteik så vi får heller ta det en dag vi heller ikke har tid til å lage mat haha :)

Ingen planer. Kanskje Taco, vanlig på fredag det. Overtale mannen til en film på tv? Eller legge oss tidlig...

Får vel se an hva man orker i kveld. :-) Det blir nok TV på oss i kveld. Fredager er det ofte litt på TV. Lørdager derimot...

Åh, burgerking hørtest veldig fristende ut! Men idag skal min mor lage elgsteik så vi får heller ta det en dag vi heller ikke har tid til å lage mat haha :)
Elgsteik slår burger da :p namnam!!

Følger ikke med på The Voice, men hender jeg ser på det litt innimellom.
Er det i kveld duellene begynner?
Jeg er helt ny her, og vi har nettopp bestemt oss for at vi er klar for å bli foreldre!

Så nå er pillene droppet og vi håper at det går fort ;)

Følger ikke med på The Voice, men hender jeg ser på det litt innimellom.
Er det i kveld duellene begynner?
Jeg er helt ny her, og vi har nettopp bestemt oss for at vi er klar for å bli foreldre!

Så nå er pillene droppet og vi håper at det går fort ;)
Velkommen :D ja det er det! Gleder meg :D
Håper det går fort for dere, selv har vi prøvd i 1 år i november.

Ah, da blir det spennende! Tror jeg skal se om jeg får det med meg.
Får håpe det klaffer snart for dere :D Er forberedt på at det kan ta litt tid etter 10år på p-pillen :/

Nå er det barnevakt for ene nevøen min. Greit at han er ganske stor (10år) så jeg blir ikke så babysyk :p

Ah, da blir det spennende! Tror jeg skal se om jeg får det med meg.
Får håpe det klaffer snart for dere :D Er forberedt på at det kan ta litt tid etter 10år på p-pillen :/

Nå er det barnevakt for ene nevøen min. Greit at han er ganske stor (10år) så jeg blir ikke så babysyk :p
Hehe, blir ikke det så veldi da nei;) jeg sitter på besøk med noen slektninger til sambo og de har ei på 2 og en på 3mnd :p her blir man babysyk!

Vage planer om film utgikk. Det er visst landskamp.

Taco ble til pizza.

Hehe, blir ikke det så veldi da nei;) jeg sitter på besøk med noen slektninger til sambo og de har ei på 2 og en på 3mnd :p her blir man babysyk!

Åh.. ja, blir abysyk når jeg er med sånne små..! Har noen små tantebarn og ett på vei, så det hjelper ikke veldig på babysyken..

Jeg er så glad for at sambo hater fotball :p

Her i huset er det ingen som hater fotball.
Jeg har bare litt begrenset interesse for å se det på tv, kjenner jeg.

Inntil eldstemann ble født var vi på stadion hver hjemmekamp. Og da mener jeg inntil han ble født, som i at jeg var på kamp søndag, han er født tirsdag. (Terminen var før helga) Men siden det har jeg ikke vært på stadion, faktisk, og da kjenner jeg at landskamp på tv nok bli pc-tid for meg.

Men skal vi opp på listene må det skravle med meg !

Jeg bevegde meg inn på generell, men løp tilbake hit..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp