Må vel skravle oss til en stelleveske.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja. Skal ut og gå tur i den herlige høstluften med hunden min hvert fall. Også tror jeg vi skal lage taco i kveld!Kanskje vi drar bort til noen venner. Ingenting som er spikret enda.
Du da?
Må vel skravle oss til en stelleveske.![]()
![]()
Vi reiser til Røros idag for vi skal i dåpPlaner i dag da ?
Ingen planer. Kanskje Taco, vanlig på fredag det. Overtale mannen til en film på tv? Eller legge oss tidlig...
Elgsteik slår burger daÅh, burgerking hørtest veldig fristende ut! Men idag skal min mor lage elgsteik så vi får heller ta det en dag vi heller ikke har tid til å lage mat haha![]()
VelkommenFølger ikke med på The Voice, men hender jeg ser på det litt innimellom.
Er det i kveld duellene begynner?
Jeg er helt ny her, og vi har nettopp bestemt oss for at vi er klar for å bli foreldre!
Så nå er pillene droppet og vi håper at det går fort![]()
Hehe, blir ikke det så veldi da neiAh, da blir det spennende! Tror jeg skal se om jeg får det med meg.
Får håpe det klaffer snart for dereEr forberedt på at det kan ta litt tid etter 10år på p-pillen :/
Nå er det barnevakt for ene nevøen min. Greit at han er ganske stor (10år) så jeg blir ikke så babysyk![]()
Jeg er så glad for at sambo hater fotballVage planer om film utgikk. Det er visst landskamp.
Taco ble til pizza.
Hehe, blir ikke det så veldi da neijeg sitter på besøk med noen slektninger til sambo og de har ei på 2 og en på 3mnd
her blir man babysyk!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er så glad for at sambo hater fotball
Sent from my iPhone using BV Forum