stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Nattaaaaaa!Men nå SKAL jeg legge meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nattaaaaaa!Men nå SKAL jeg legge meg.
Åh herregud jeg tør ikke tenke på alle de damene med bekkenløsning som kan sitte sånn som vi har sitti i kveld, HELE DAGEN :OMen jeg AAAAAANER ikke om dette er noe bra i forhold til de andre da, får vi status i morgen, tro?
Kan jeg sove nå?Good girl!! *klikk og godbit*
Hmhm, aner ikke !!Men jeg AAAAAANER ikke om dette er noe bra i forhold til de andre da, får vi status i morgen, tro?
NattaNattaaaaaa!Takk for i kveld!
God natt! Det har vært veldig koselig! Sove godt!Men nå SKAL jeg legge meg.
Det hadde vært gøy i alle fallHmhm, aner ikke !!
Du også, når du gir degGod natt! Det har vært veldig koselig! Sove godt!
Ja, det er fortjent!Kan jeg sove nå?
Haha, jeg klarte ikke sitte sånn hele dagen, da fikk jeg skikkelig stive hofter!!Åh herregud jeg tør ikke tenke på alle de damene med bekkenløsning som kan sitte sånn som vi har sitti i kveld, HELE DAGEN :O![]()
Takke takk!Du også, når du gir deg
Absolutt! Legg deg nå, så du er uthvilt til ny skravling i morraDet hadde vært gøy i alle fall
Det er nettopp det...Åh herregud jeg tør ikke tenke på alle de damene med bekkenløsning som kan sitte sånn som vi har sitti i kveld, HELE DAGEN :O![]()
Jaja, så er de oppe å går inni mellom da, også skriver de på mobilen mens de tråkker forsiktig rundt i stua.. (Det merkes at jeg aldri har vært høygravid eller?Haha, jeg klarte ikke sitte sånn hele dagen, da fikk jeg skikkelig stive hofter!!
Sant nokHaha, jeg klarte ikke sitte sånn hele dagen, da fikk jeg skikkelig stive hofter!!
JaaaadaaaaaaAbsolutt! Legg deg nå, så du er uthvilt til ny skravling i morra![]()
Jaja, så er de oppe å går inni mellom da, også skriver de på mobilen mens de tråkker forsiktig rundt i stua.. (Det merkes at jeg aldri har vært høygravid eller?)
Haha, really?Jaja, så er de oppe å går inni mellom da, også skriver de på mobilen mens de tråkker forsiktig rundt i stua.. (Det merkes at jeg aldri har vært høygravid eller?)
Bekkeløsning er noe forbasket dritt!Sant nok
Jeg har hofteproblemer, og når de står på som aller verst så klarer jeg ikke gå, ligge, sitte, sove eller NOE! Alt er vondt og jeg vil bare døBekkeløsning er noe forbasket dritt!