**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
HAHAHAHA

6000 bitches! :D

:p Så nåååååå tar jeg litt pause.. kan hende jeg titter innom om en liten stund, men jeg MÅ bevege litt på meg! :p
jeg har bevega meg fra den ene stua til den andre for å leke sosial med mannen (sitte i samme rom) også gikk han til den andre stua for å spille farmville :P Også har jeg gått tur med bikkja! Så jeg kan ikke pause enda!

God morgen... Noen har fri.. Jeg må jobbe. Trøtt som fy pga lille godklumpen min har holdt meg våken i natt med "mamma.. Mamma... Mamma" :)

Bekkeløsning er noe forbasket dritt!
Definitivt

Jeg har dog ikke hatt det så veldig ille da, kunne fint sittet på forum hele dagen, jeg satt jo på jobb hele dagen.

Jeg har hofteproblemer, og når de står på som aller verst så klarer jeg ikke gå, ligge, sitte, sove eller NOE! Alt er vondt og jeg vil bare dø :p Så da spørs det hvor aktiv jeg hadde orka å være på et forum med bekkenløsning.

Det hørtes veldig ille ut, for de aller fleste er ikke bekkenløsning så ille.

jeg har bevega meg fra den ene stua til den andre for å leke sosial med mannen (sitte i samme rom) også gikk han til den andre stua for å spille farmville :p Også har jeg gått tur med bikkja! Så jeg kan ikke pause enda!

Sosiale folk...

God morgen... Noen har fri.. Jeg må jobbe. Trøtt som fy pga lille godklumpen min har holdt meg våken i natt med "mamma.. Mamma... Mamma" :)

God morgen.

Unger er deilige de, men når de holder deg våken på natta er det ikke stas nei

Jeg har heldigvis fri i dag, nå har jeg plassert meg i sofaen med pc mens eldstemann ser tv, jentungen sover, og mannen likeså.

Tema er oppskrytt på slike skravledager som dette

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp