Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh my god!! FLINK!!!! *bøyer seg i støvet*HAHAHAHA
6000 bitches!![]()
Oh my god!! FLINK!!!! *bøyer seg i støvet*
jeg har bevega meg fra den ene stua til den andre for å leke sosial med mannen (sitte i samme rom) også gikk han til den andre stua for å spille farmvilleSå nåååååå tar jeg litt pause.. kan hende jeg titter innom om en liten stund, men jeg MÅ bevege litt på meg!
![]()
God morgen... Noen har fri.. Jeg må jobbe. Trøtt som fy pga lille godklumpen min har holdt meg våken i natt med "mamma.. Mamma... Mamma"![]()
DefinitivtBekkeløsning er noe forbasket dritt!
Jeg har hofteproblemer, og når de står på som aller verst så klarer jeg ikke gå, ligge, sitte, sove eller NOE! Alt er vondt og jeg vil bare døSå da spørs det hvor aktiv jeg hadde orka å være på et forum med bekkenløsning.
Flink du!HAHAHAHA
6000 bitches!![]()
Ja, så langt kommer ikke jeg, men jeg jobber meg mot 2700 med et hemmelig håp om mer...Oh my god!! FLINK!!!! *bøyer seg i støvet*
Kan ikke sitte her HELE tiden..Så nåååååå tar jeg litt pause.. kan hende jeg titter innom om en liten stund, men jeg MÅ bevege litt på meg!
![]()
jeg har bevega meg fra den ene stua til den andre for å leke sosial med mannen (sitte i samme rom) også gikk han til den andre stua for å spille farmvilleOgså har jeg gått tur med bikkja! Så jeg kan ikke pause enda!
God morgen... Noen har fri.. Jeg må jobbe. Trøtt som fy pga lille godklumpen min har holdt meg våken i natt med "mamma.. Mamma... Mamma"![]()
Dusje hørtes ut som en god plan, men jeg orker ikke løpeNå må jeg rett og slett løpe gjennom dusjen![]()
God morgen!!ha en fin dag på jobben!!
Fifty Shades of Grey var en skuffelse fra perm til perm...![]()
Tema? TEMA???Litt på siden av tema, men
HELT ENIG!! Haha.