**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
*gjeeesp*
God morgen :)

Sovet godt?

Det blir spennende når topp 100 oppdateres om litt. (ja, jeg har sjekka, ikke enda)

Ja veldig. Bare meg i senga, ingen mann som sover urolig, ingen 3-åring som kommer om natta (savner det :p )

Skjønner den altså.

Men jeg fikk en fireåring, som faktisk er nærmere fem enn fire, opp i senga mi i natt. "Jeg HAR vært på do" informerte han meg om (ingen legger seg i min seng uten å gå på do først! Vel og merke har vi tisselaken, men uansett...) for han krabbet under dyna mi.

Jeg vet at jeg i våken tilstand er enig med meg selv i at da skal han følges tilbake i egen seng, men...sånn i totida på natta er jeg ikke helt tilregnelig, legger dyna mi over ham og sover videre...

Han beveger seg hele tiden mot meg, når jeg flytter meg et par cm bort fra ham følger han etter... plutselig ligger han midti senga og jeg og mannen trangt på ene kanten...

Det høres veldig kjent ut.. Den plasstagingen :p

Mannen er som regel den tapende part, har våknet et par ganger om at han har dumpa ut av senga :p

Det høres veldig kjent ut.. Den plasstagingen :p

Mannen er som regel den tapende part, har våknet et par ganger om at han har dumpa ut av senga :p

Muuuulig det kan ha skjedd her i huset også...

hunden slipper ikke inn på soverommet, hun sover i gangen.
Høres lurt ut =)
Vi har aldri hatt hund, men mamma har, og jeg vet at den sover i senga hos henne på natta. Sikkert kos, bortsett fra at hun har en 90seng :p

Høres lurt ut =)
Vi har aldri hatt hund, men mamma har, og jeg vet at den sover i senga hos henne på natta. Sikkert kos, bortsett fra at hun har en 90seng :p
Hunden min ligger i senga as we speak :P

Høres lurt ut =)

Jeg har hatt hunden på soverommet ei natt, dvs, noen timer av ei natt. I buret sitt på gulvet når vi var på besøk. Hun snorker. Hun fiser, suuuuuuurt, hun klr seg, vrir seg, snufser og...holdt meg våken.

kombinert med en febersyk unge i midten mellom meg og mannen i ei seng på 120 ble det rett og slett ikke noe søvn på meg. Ungen kunne jeg ikke kaste ut, men hunden...

Jeg har hatt hunden på soverommet ei natt, dvs, noen timer av ei natt. I buret sitt på gulvet når vi var på besøk. Hun snorker. Hun fiser, suuuuuuurt, hun klr seg, vrir seg, snufser og...holdt meg våken.

kombinert med en febersyk unge i midten mellom meg og mannen i ei seng på 120 ble det rett og slett ikke noe søvn på meg. Ungen kunne jeg ikke kaste ut, men hunden...
interessant natt :p

Ikke sant?

Jeg sover somregel ikke så godt når vi er hos svigermor, men den tok kaka ja!
Hos svigers har vi en egen etasje. Jentungen på eget rom, kan bare sende henne ned når hun våkner <3

Hos svigers har vi en egen etasje. Jentungen på eget rom, kan bare sende henne ned når hun våkner <3

Vi sender også ungene inn til svigermor når de våkner, så den delen av det digger jeg!

Vi sender også ungene inn til svigermor når de våkner, så den delen av det digger jeg!
Veldig greit :p
Sjeldent vi begge får "lov" til å sove lengre :p

Må skravle som bare pokker jeg nå, for straks får jeg skravleforbud av gubben! Vi må gjøre det litt finere her, vi skal ha klubbtreff her i kveld :P *nørds*

I disse dagene mellom skravledagene er det bare å passe på at man holder seg på topp 100 (nederste der har 100 så langt i mai, så det er ikke akkurat så vanskelig) og disse 20 pr dag, så du kan trygt ha klubbtreff i kveld, skjønner du :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp