Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres veldig kjent ut.. Den plasstagingen
Mannen er som regel den tapende part, har våknet et par ganger om at han har dumpa ut av senga![]()
ikke så rent få ganger hellerMuuuulig det kan ha skjedd her i huset også...
Her er det ikke så ofte da, det hender oftere at jeg ligger i fotenden fordi der ikke er plass til meg på putene...ikke så rent få ganger heller![]()
som en hund <3Her er det ikke så ofte da, det hender oftere at jeg ligger i fotenden fordi der ikke er plass til meg på putene...
hunden slipper ikke inn på soverommet, hun sover i gangen.som en hund <3
Høres lurt ut =)hunden slipper ikke inn på soverommet, hun sover i gangen.
Hunden min ligger i senga as we speakHøres lurt ut =)
Vi har aldri hatt hund, men mamma har, og jeg vet at den sover i senga hos henne på natta. Sikkert kos, bortsett fra at hun har en 90seng![]()
Høres lurt ut =)
Vi har aldri hatt hund, men mamma har, og jeg vet at den sover i senga hos henne på natta. Sikkert kos, bortsett fra at hun har en 90seng![]()
interessant nattJeg har hatt hunden på soverommet ei natt, dvs, noen timer av ei natt. I buret sitt på gulvet når vi var på besøk. Hun snorker. Hun fiser, suuuuuuurt, hun klr seg, vrir seg, snufser og...holdt meg våken.
kombinert med en febersyk unge i midten mellom meg og mannen i ei seng på 120 ble det rett og slett ikke noe søvn på meg. Ungen kunne jeg ikke kaste ut, men hunden...
Ikke sant?interessant natt![]()
Hos svigers har vi en egen etasje. Jentungen på eget rom, kan bare sende henne ned når hun våkner <3Ikke sant?
Jeg sover somregel ikke så godt når vi er hos svigermor, men den tok kaka ja!
Hos svigers har vi en egen etasje. Jentungen på eget rom, kan bare sende henne ned når hun våkner <3
Veldig greitVi sender også ungene inn til svigermor når de våkner, så den delen av det digger jeg!