**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har en gynekolog sin uttalelse på at jeg har ferilitetsproblemer, en sædtest av mannen som viser at han har problemer.
Det var resultatet av infertilitetsutredningen.

Så har vi to (hjemmelgde) unger som viser at vi ER fertile.

Ja, altså hadde testen min vært positiv nå, også hadde jeg fått tantebesøk fordetom så hadde jeg jo i det minste vært glad for et bevis på at vi er fertile :p
ikke sant. Vi ser jo på de graviditetene som bevis på at vi har knukket koden! Selvom vi må ha litt ekstra hjelp, har vi myemye større sjanse enn på egenhånd! 38 pper alene mot 3 via Riksen, med 2 positive :p

Jeg har en gynekolog sin uttalelse på at jeg har ferilitetsproblemer, en sædtest av mannen som viser at han har problemer.
Det var resultatet av infertilitetsutredningen.

Så har vi to (hjemmelgde) unger som viser at vi ER fertile.
Ikke sant! :D

Selvfølgelig, det er ikke noe å lure på!

Nei, det er det ikke.Men nå er det snart nattatid for meg, kjenner jeg 2512 nå.

Lurer på hva målet før 12 i morgen egentlig er... tenker.... 3000 blir for heftig (ungene er våkne, og hjemme) men... 2700 i alle fall?

ikke sant. Vi ser jo på de graviditetene som bevis på at vi har knukket koden! Selvom vi må ha litt ekstra hjelp, har vi myemye større sjanse enn på egenhånd! 38 pper alene mot 3 via Riksen, med 2 positive :p
Ja, da har dere jo funnet det som funker for dere! For noen er det sydenturer, for andre er det riksen!

Lurer på hva målet før 12 i morgen egentlig er... tenker.... 3000 blir for heftig (ungene er våkne, og hjemme) men... 2700 i alle fall?
Jeg kan nå 1500 egentlig... er under 40 innlegg ifra!

15 innlegg igjen! jeg bare nevner det!

865.911

Det er ikke lenge før vi har 866000 på FS altså!

2700 burde gå!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp