Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig, det er ikke noe å lure på!Absolutt
Jeg klager ikke, jeg elsker ungene mine
Åaj, de er så.... gjennomtenkte....Gleder meg til mange GODE og DYPE spørsmål![]()
ikke sant. Vi ser jo på de graviditetene som bevis på at vi har knukket koden! Selvom vi må ha litt ekstra hjelp, har vi myemye større sjanse enn på egenhånd! 38 pper alene mot 3 via Riksen, med 2 positiveJa, altså hadde testen min vært positiv nå, også hadde jeg fått tantebesøk fordetom så hadde jeg jo i det minste vært glad for et bevis på at vi er fertile![]()
Ikke sant!Jeg har en gynekolog sin uttalelse på at jeg har ferilitetsproblemer, en sædtest av mannen som viser at han har problemer.
Det var resultatet av infertilitetsutredningen.
Så har vi to (hjemmelgde) unger som viser at vi ER fertile.
Haha!Åaj, de er så.... gjennomtenkte....
Selvfølgelig, det er ikke noe å lure på!
Ja, da har dere jo funnet det som funker for dere! For noen er det sydenturer, for andre er det riksen!ikke sant. Vi ser jo på de graviditetene som bevis på at vi har knukket koden! Selvom vi må ha litt ekstra hjelp, har vi myemye større sjanse enn på egenhånd! 38 pper alene mot 3 via Riksen, med 2 positive![]()
Jeg kan nå 1500 egentlig... er under 40 innlegg ifra!Nei, det er det ikke.Men nå er det snart nattatid for meg, kjenner jeg 2512 nå.
Lurer på hva målet før 12 i morgen egentlig er... tenker.... 3000 blir for heftig (ungene er våkne, og hjemme) men... 2700 i alle fall?
Det klarer du!Jeg kan nå 1500 egentlig... er under 40 innlegg ifra!
2700 burde gå!Nei, det er det ikke.Men nå er det snart nattatid for meg, kjenner jeg 2512 nå.
Lurer på hva målet før 12 i morgen egentlig er... tenker.... 3000 blir for heftig (ungene er våkne, og hjemme) men... 2700 i alle fall?
ca 15 over jeg15 innlegg igjen! jeg bare nevner det!
Hohohoh wææææh!865.911
Det er ikke lenge før vi har 866000 på FS altså!
Ikke sant? Det bør gå2700 burde gå!
Veldigveldig bra!!ca 15 over jeg
Men jeg AAAAAANER ikke om dette er noe bra i forhold til de andre da, får vi status i morgen, tro?Hohohoh wææææh!
Good girl!! *klikk og godbit*ca 15 over jeg
Men nå SKAL jeg legge meg.Veldigveldig bra!!