**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Haha ja VI skal ha det!

Veit ikke om gubbelill har så mye formeninger egentlig..
Haha, her låner jeg svømmeprøvene til mannen via petriskål, så her får jeg ikke enerett på den bestemmelsen :p

Ja, de er heldige. Men en får jo virkelig kjent på lengselen når det tar tid da :)

Sånn innen rimlighetens tid, er greit å kjenne på.

De 8 mnd å prøve på nr 2 var greit, de 18 på nr 1 var lenger enn jeg verdsatte, de 41 pp.... høres altfor, altfor lenge ut

Jeg har hele veien sett for meg en vårunge, så vi får se hva som skjer med innstillinga når vi passerer over til sommer eller høst termin... eller vinter, eller.... ja, hva...
Ikke sant, jeg har sett for meg februarunge, så om den ikke sitter til termin i februar så blir jeg nok litt mer desperat jeg også :P

De 8 mnd å prøve på nr 2 var greit, de 18 på nr 1 var lenger enn jeg verdsatte, de 41 pp.... høres altfor, altfor lenge ut
Ulidelig lenge ja!

Jeg HAR en februarunge :)

guttungen er ikke i seng igjen enda, og sutrer etter mamma... spørs om jeg må gå ned.

Jeg HAR en februarunge :)

guttungen er ikke i seng igjen enda, og sutrer etter mamma... spørs om jeg må gå ned.

En av mors mange gleder :)

41 pp har gått fort. de har jo blitt avbrutt av 2 graviditeter (og spontanaborter da dessverre), 5 eksamener, 1 bryllup, en bryllupsreise, 2 ferier osv osv =)

Eg synast eg høyrar ein hest??

Ja altså, jeg får jo tydeligvis ikke bestemme en damn shit hva det kommende svangerskapet angår jeg heller :P Den ungen kommer akkurat når den finner det for godt!

41 pp har gått fort. de har jo blitt avbrutt av 2 graviditeter (og spontanaborter da dessverre), 5 eksamener, 1 bryllup, en bryllupsreise, 2 ferier osv osv =)

Mange gleder innimellom også da :) Det er jo godt!!

Ja altså, jeg får jo tydeligvis ikke bestemme en damn shit hva det kommende svangerskapet angår jeg heller :p Den ungen kommer akkurat når den finner det for godt!
Heeei! Åååå er du gravid? Hva håper du det blir??"""

-.-

"Jeg håper det blir en VASKEBJØRN!"

Det er litt sånn... "Hva TROOOR du?"
I samme kategorien som

"Nææææ, s vakker baby; er h*n snill?"

"SNILL? Nei fy faen, den ungen, utspekulert liten drittung, bare ute etter faenskap!"

REALLY :p

Man trenger gleder inni der også =)
Og graviditetene, selv hvor korte de var, var jo gledelige så lenge de varte =)
Ja, altså hadde testen min vært positiv nå, også hadde jeg fått tantebesøk fordetom så hadde jeg jo i det minste vært glad for et bevis på at vi er fertile :P

Det er litt sånn... "Hva TROOOR du?"
I samme kategorien som

"Nææææ, s vakker baby; er h*n snill?"

"SNILL? Nei fy faen, den ungen, utspekulert liten drittung, bare ute etter faenskap!"

REALLY :p

Gleder meg til mange GODE og DYPE spørsmål :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp