stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Veldigveldig hysjhysj altså!Ja, det er jo det, særlig siden ingen, ingen, ingen vet at vi prøver på en til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldigveldig hysjhysj altså!Ja, det er jo det, særlig siden ingen, ingen, ingen vet at vi prøver på en til.
Så koseligJa, det er jo det, særlig siden ingen, ingen, ingen vet at vi prøver på en til.
Helt omvendt av oss der alle vet og alle forventer at vi skal prøve.Veldigveldig hysjhysj altså!
Ja, jeg vet ikke om vi lykkes, og ønsker ikke at familien skal vite det. og deler av familien kjenner mitt forrige nick, så jeg fant et nyttVeldigveldig hysjhysj altså!
Så koselig![]()
Litt som her. Vi har vært nødt til å involvere endel folk, mye pga at vi har lite barnevaktsmuligheter og endel reising i forb. med prøverørsforsøkeneHelt omvendt av oss der alle vet og alle forventer at vi skal prøve.
Helt omvendt av oss der alle vet og alle forventer at vi skal prøve.
Lurt!Ja, jeg vet ikke om vi lykkes, og ønsker ikke at familien skal vite det. og deler av familien kjenner mitt forrige nick, så jeg fant et nytt
Litt vanskeligere da ja. Vi lager våre hjemme, da er det ikke like synlig...Litt som her. Vi har vært nødt til å involvere endel folk, mye pga at vi har lite barnevaktsmuligheter og endel reising i forb. med prøverørsforsøkene![]()
Jeg ER lur!Lurt!
Ja, da blir det jo litt praktiske ting som må i ordenLitt som her. Vi har vært nødt til å involvere endel folk, mye pga at vi har lite barnevaktsmuligheter og endel reising i forb. med prøverørsforsøkene![]()
Jeg ER lur!
SantLitt vanskeligere da ja. Vi lager våre hjemme, da er det ikke like synlig...
Praktiske ting er av og til utfordrende deJa, da blir det jo litt praktiske ting som må i orden![]()
Godt gjortJa, og enda jeg veit det, så imponerer du stadig!
Ja, særlig når vi må dra sammen.. ellers kan jo alltids den andre være igjen hjemem med snuppaJa, da blir det jo litt praktiske ting som må i orden![]()
Skjønner den.SantSå vi fant ut at det var lite vits i å hemmeliggjøre det
![]()
Ikke så lett å lage baby alene daJa, særlig når vi må dra sammen.. ellers kan jo alltids den andre være igjen hjemem med snuppa![]()
HahaIkke så lett å lage baby alene da