Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært veldig av og på.. tilbake til favorittordet mitt; periodebruker!17. januar 2013 her!![]()
Det klarer vi da!ikke mulig det.
I dag må vi være sånn
Jeg har vært veldig av og på.. tilbake til favorittordet mitt; periodebruker!
Jeg er også periodebruker, men bare det at denne perioden har jeg nytt nick, egentlig vært her siden en gang i 2006 eller noe sånn, men ja, periodisk. (som i "de periodene jeg prøver på baby eller er gravid" egentlig...Jeg har vært veldig av og på.. tilbake til favorittordet mitt; periodebruker!
SniksnaksnoksneketDet forklarer hvorfor jeg ikke har sett deg så mye før! Din snik![]()
Gjør vårt beste.Det klarer vi da!
Jeg prøvde meg på et annet nick en lite periode, men jeg savna det samme gamle, så det klarte aldri jegJeg er også periodebruker, men bare det at denne perioden har jeg nytt nick, egentlig vært her siden en gang i 2006 eller noe sånn, men ja, periodisk. (som i "de periodene jeg prøver på baby eller er gravid" egentlig...
Og det er søren meg bra nok!Gjør vårt beste.
Som er steder hvor jeg ikke henger så mye, derav at jeg ikke kjenner noe særlig til deg fra førSniksnaksnoksneket
Jeg henger mest på ass.bef og generelt![]()
Jeg savner ikke mitt gamle, og liker det at ikke alle vet hvem jeg er, håper i alle fall det...Jeg prøvde meg på et annet nick en lite periode, men jeg savna det samme gamle, så det klarte aldri jeg![]()
Det må det være.Og det er søren meg bra nok!
Som er steder hvor jeg ikke henger så mye, derav at jeg ikke kjenner noe særlig til deg fra før
Ikke så rart daSom er steder hvor jeg ikke henger så mye, derav at jeg ikke kjenner noe særlig til deg fra før
Gammel bruker du også ja!Jeg savner ikke mitt gamle, og liker det at ikke alle vet hvem jeg er, håper i alle fall det...
Veldig greit med en viss form for anonymitet =)Jeg savner ikke mitt gamle, og liker det at ikke alle vet hvem jeg er, håper i alle fall det...
Vi er så enige, så enige i dagEnig!
Nei, det er jo ikke detIkke så rart da![]()
Ja, jeg er jo det.Gammel bruker du også ja!
Ja, det er jo det, særlig siden ingen, ingen, ingen vet at vi prøver på en til.Veldig greit med en viss form for anonymitet =)