**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vi har ingen andre enn hverandre å ta hensyn til, så det burde jo gå som smurt å bli pregish! Allikevel sitter vi her på pp 5..
Hehe, pp5 <3
Nei, jeg forstår frustrasjonen din. Man vil jo så gjerne, helst igår!!

Vi har ingen andre enn hverandre å ta hensyn til, så det burde jo gå som smurt å bli pregish! Allikevel sitter vi her på pp 5..
Dengang vi ikke hadde noen andre enn hverandre å ta hensyn til tok det 18 mnd.
Den gang vi hadde en som sov i sengen vår (og derved måtte vi finne litt alternative løsninger) tok det oss 8 mnd.

Nå har vi to, som i stor grad sover i egen seng da, og... er på pp 6 tror jeg? Kommet ut av tellingen.

Dengang vi ikke hadde noen andre enn hverandre å ta hensyn til tok det 18 mnd.
Den gang vi hadde en som sov i sengen vår (og derved måtte vi finne litt alternative løsninger) tok det oss 8 mnd.

Nå har vi to, som i stor grad sover i egen seng da, og... er på pp 6 tror jeg? Kommet ut av tellingen.

Tror du ligger en eller to pp`er forran meg ja, eller en og en halv eller noe :P

Ja, helst for flere mnd siden egentlig
Det er gjerne sånn.

Jeg er litt sånn der... "helst i løpet av noen mnd i alle fall", for jeg har liksom innstilt meg på at det tar sikkert et lite år... minst... av erfaring

Det er gjerne sånn.

Jeg er litt sånn der... "helst i løpet av noen mnd i alle fall", for jeg har liksom innstilt meg på at det tar sikkert et lite år... minst... av erfaring
Grei innstilling å ha :)

Ja, det er noen som kan det her!
Min bror gjorde det der første gangen, men tenkte at "det KAN jo ta litt tid neste gang" så nummer to satt liksom noen mnd FØR de hadde planlagt, sånn siden de tenkte det var sikkert greit å begynne, det tar jo litt tid...

Det er noe som har det.

Grei innstilling å ha :)
Jeg har hele veien sett for meg en vårunge, så vi får se hva som skjer med innstillinga når vi passerer over til sommer eller høst termin... eller vinter, eller.... ja, hva...

Min bror gjorde det der første gangen, men tenkte at "det KAN jo ta litt tid neste gang" så nummer to satt liksom noen mnd FØR de hadde planlagt, sånn siden de tenkte det var sikkert greit å begynne, det tar jo litt tid...

Det er noe som har det.

Ja, de er heldige. Men en får jo virkelig kjent på lengselen når det tar tid da :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp