Nja. Ble til sammen 4 timer ca, men det gikk fint likevelHåper du fikk nok søvn hvertfall :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja. Ble til sammen 4 timer ca, men det gikk fint likevelHåper du fikk nok søvn hvertfall :/
Tror ikke det var det i natt, men det har vært noen andre netter hun har våknet med et hyl og hatt hysterisk anfall i et par timer og vært helt utrøstelig. Da har vi mistenkt mareritt. Det går seg vel til alt sammen, men slitsomt når det står på. I natt skal jeg sove hvertfall. Ørepropper og min tur til å sove i morgen tidlig. Gleder meg.Ved 8 mnd alder er det mange barn som plages av mareritt og diverse. Det er etter hva jeg fikk forklart noe alle skal igjennom. Noen får det tidlig andre litt senere.
Datteren min hadde det slik i 2-3 mnd så gikk det over.
Neste "ri" kom etter barnehagestart. Kan det være det?
Mulig jeg tråkker deg litt på tærne nå, men jeg har jo sett et og annet du har skrevet om mannen din. Selv om han sikkert har mange fine sider også... Så jeg må bare spørre. Hvorfor ønsker du å få et barn til med han der? Han virker jo ikke som en god mann for hverken deg eller barnetHar allerede dyttet innpå 3 kvikk lunsj i dag han er ego. Han bare står der for å våkne så bruker han opp alt det varme vannet :/ og dette skjer nesten hver dag. Han bruker lenger tid på badet enn det jeg gjør :/
fra appen
Tror ikke det var det i natt, men det har vært noen andre netter hun har våknet med et hyl og hatt hysterisk anfall i et par timer og vært helt utrøstelig. Da har vi mistenkt mareritt. Det går seg vel til alt sammen, men slitsomt når det står på. I natt skal jeg sove hvertfall. Ørepropper og min tur til å sove i morgen tidlig. Gleder meg.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Har allerede dyttet innpå 3 kvikk lunsj i dag han er ego. Han bare står der for å våkne så bruker han opp alt det varme vannet :/ og dette skjer nesten hver dag. Han bruker lenger tid på badet enn det jeg gjør :/
fra appen
Såpass ja Janei å se etter slimet er vel ikke så smart av meg , men får se om jeg ikke prøver meg på nytt med EL-testing etterhvertForrige pp hadde jeg el slim på CD 16 og CD 24. Positiv el test på CD 20-21... Jeg kan hvertfall ikke tenke på når el slim er i forhold til selve eggløsningen. Men som alt annet er vel det også forskjellig fra person til person
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Det kan være alt mulig. Kroppen vår har ikke gjort det enkelt for oss. Det kan være milde el smerter og at du ikke er dpo slik du tror. Det kan være at tr er rundt hjørnet og det kan være et egg som fester seg. La oss håpe på det siste. Tr symptomer er helt likt som graviditetssymptomer. Man må bli überkjent med egen kropp og finne ut hvordan kroppen din oppfører seg før tr hver mnd. Kun da kan man kanskje klare å finne ut om disse hintene betyr det vi håper mest på. Dette kan ikke sammenlignes med hormonbasert tr. Altså tr som du får når du går på prevensjon.Såpass ja Janei å se etter slimet er vel ikke så smart av meg , men får se om jeg ikke prøver meg på nytt med EL-testing etterhvert
Har ett spørsmål, jeg tror jeg er 6dpo idag, og har idag hatt litt smått menssmerter nederst i magen, men ikke noe kraftig smerte, bare smått, og har komt og gått idag. Hva kan det være?
Åh skikkelig irriterende at symptomene skal vere like Håper det er det siste ja, og at jeg slipper å bli skuffet nok en gang.. Hvor tidlig kan man begynne å merke symptomer egentlig ?Det kan være alt mulig. Kroppen vår har ikke gjort det enkelt for oss. Det kan være milde el smerter og at du ikke er dpo slik du tror. Det kan være at tr er rundt hjørnet og det kan være et egg som fester seg. La oss håpe på det siste. Tr symptomer er helt likt som graviditetssymptomer. Man må bli überkjent med egen kropp og finne ut hvordan kroppen din oppfører seg før tr hver mnd. Kun da kan man kanskje klare å finne ut om disse hintene betyr det vi håper mest på. Dette kan ikke sammenlignes med hormonbasert tr. Altså tr som du får når du går på prevensjon.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Åh skikkelig irriterende at symptomene skal vere like Håper det er det siste ja, og at jeg slipper å bli skuffet nok en gang.. Hvor tidlig kan man begynne å merke symptomer egentlig ?
Ja jeg har vell ikke kikket å mye etter symptomer tidligere, å er nok ikke superkjent med kroppen min før tr.
Hehe kanskje jeg også skal bli sånn Men det er IKKE lett! Har såå lyst å teste idag, men det er jo ikke vits, på mandag trooor jeg at jeg er 8dpo. Men vurderer å vente til torsdag, for da er det hvertfall en uke siden EL.Jeg prøver å gjøre det enkelt. Jeg er pesimist helt til tanta ikke kommer, så slipper jeg å lure eller bli skuffet
Tror ikke vanlig trening kan føre til at man mister, nei Alt med måte!HATER at kroppen begynner å stresse seg opp når det nærmer seg testing! Klarer jo ikke tenke på annet jo.. Skal ta meg en lang treningsøkt med full musikk på ørene i mårra, blir deilig!
Kan trening føre til at man mister evt? Har hørt det en plass, men vet ikke.
Okei takk for svar Når har du IKM ? Her har jeg ikke IKM før 17.Mars, og kløør i fingrene etter å teste!Tror ikke vanlig trening kan føre til at man mister, nei Alt med måte!
Taster på appen
Veldig lenge til for min del, er bare på cd9, snart EL IKM ca 4 aprilOkei takk for svar Når har du IKM ? Her har jeg ikke IKM før 17.Mars, og kløør i fingrene etter å teste!
Såpass ja! Du får holde deg opptatt i tiden fremover så tiden går fortere Her går det i trening for å holde meg.opptatt frem til jeg kan teste. Har tenkt jeg skal holde meg frem til IKM, men ikke pokker at jeg klarer det haha Trooor jeg er 8dpo på Mandag så da vil jeg teste daVeldig lenge til for min del, er bare på cd9, snart EL IKM ca 4 april
Taster på appen
Her går det i trening for å få tankene over på noe annet, men denne helgen har jeg fri helg fra jobben så da blir det for mye tid til å tenke Jeg kommer til å teste på IKM uansett Keg spotter alltid 11 dpo så gjør jeg ikke det denne mnd, er det bare et par dager til IKMSåpass ja! Du får holde deg opptatt i tiden fremover så tiden går fortere Her går det i trening for å holde meg.opptatt frem til jeg kan teste. Har tenkt jeg skal holde meg frem til IKM, men ikke pokker at jeg klarer det haha Trooor jeg er 8dpo på Mandag så da vil jeg teste da