Testet siden 8 dpo alle negative. Så så ikke poenget med å kaste bort en til som viser negativJeg er imponert! Med den flotte grafen du har, hadde ikke jeg klart å vente!
fra appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet siden 8 dpo alle negative. Så så ikke poenget med å kaste bort en til som viser negativJeg er imponert! Med den flotte grafen du har, hadde ikke jeg klart å vente!
Testet siden 8 dpo alle negative. Så så ikke poenget med å kaste bort en til som viser negativ
fra appen
Takk men jeg tror tr kommer. Føler ikke at det et noe på gang her.Kjenner til den følelsen av å se negativ test når man hadde håpet på positiv. Da skal jeg krysse fingrene for deg. Håper testen er positiv til helgen!
Testet siden 8 dpo alle negative. Så så ikke poenget med å kaste bort en til som viser negativ
fra appen
Har det likedan og det kommer gjerne ut som noe som ser fruktbart ut.Du er sikker på at ikke noe av det er rester fra din kjære? Jeg har i alle fall rester av slikt inntil to dager etter sex jeg
fra app
Hmm, kan være det. Var bare veldig likt el-slim. Når jeg tok i det kunne jeg tøye det i tråderDu er sikker på at ikke noe av det er rester fra din kjære? Jeg har i alle fall rester av slikt inntil to dager etter sex jeg
fra app
Rester fra mannen er vel ikke strekkbart som elslimet vel?
fra appen
Det var nok kanskje rester fra mannen da Var strekkbart, men ikke like strekkbart. Og når det kom, så kjentes det ut som om mensen kom om dere skjønner, at det liksom bare rant ut, litt vanskelig å forklare. Så da var de nok EL som var på Søndag. Er dumt å bare gå etter slimet for å finne EL, men orker ikke teste etter det. Men må si jeg fikk mye mer EL-slim forrige pp. D fikk jeg en stor klump med det, og det varte i en dag eller to, på søndag kom det litt, og hadde hatt litt slim noen dager før det også, men verken dette eller det på søndag var like strekkbart og tøyelig som forrige pp. Men varierer nokIkke like strekkbart nei. Men strekkbart er det, til en viss grad,.
Forrige pp hadde jeg el slim på CD 16 og CD 24. Positiv el test på CD 20-21... Jeg kan hvertfall ikke tenke på når el slim er i forhold til selve eggløsningen. Men som alt annet er vel det også forskjellig fra person til personDet var nok kanskje rester fra mannen da Var strekkbart, men ikke like strekkbart. Og når det kom, så kjentes det ut som om mensen kom om dere skjønner, at det liksom bare rant ut, litt vanskelig å forklare. Så da var de nok EL som var på Søndag. Er dumt å bare gå etter slimet for å finne EL, men orker ikke teste etter det. Men må si jeg fikk mye mer EL-slim forrige pp. D fikk jeg en stor klump med det, og det varte i en dag eller to, på søndag kom det litt, og hadde hatt litt slim noen dager før det også, men verken dette eller det på søndag var like strekkbart og tøyelig som forrige pp. Men varierer nok
Hehe, kommer på så altfor masse tull å spørre/snakke om nå i dpo-land
Nå er kl 03 og jeg tror jenta endelig har sovnet etter å ha vært våken i 2,5 timer. Skulle ønske jeg visste hva som plaget henne. Har vært av og på sånn i ca to uker nå. Før sov hun godt natten gjennom. Lille skatten min ❤
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3