**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Håper for deg!!

fra app

Testet siden 8 dpo:p alle negative. Så så ikke poenget med å kaste bort en til som viser negativ ;)

fra appen :)

Kjenner til den følelsen av å se negativ test når man hadde håpet på positiv. Da skal jeg krysse fingrene for deg. Håper testen er positiv til helgen!

Kjenner til den følelsen av å se negativ test når man hadde håpet på positiv. Da skal jeg krysse fingrene for deg. Håper testen er positiv til helgen!
Takk:) men jeg tror tr kommer. Føler ikke at det et noe på gang her.

Nei nå skjønner jeg ikke noe
gallery_1879_28_77.gif
. Jeg dusjet ista, og da kom det plutselig litt slim ut. Som EL-slim. Merkelig altså, først kommer det endel den 2.Mars, så ingenting verken 3,4, og 5, også plutselig nå idag igjen. Veldig forvirrende og kjedelig å ikke vite om EL har vært eller ikke. Får nok bare vente å se.
Happy.gif

Du er sikker på at ikke noe av det er rester fra din kjære? Jeg har i alle fall rester av slikt inntil to dager etter sex jeg

fra app

Ha
Du er sikker på at ikke noe av det er rester fra din kjære? Jeg har i alle fall rester av slikt inntil to dager etter sex jeg

fra app
Har det likedan og det kommer gjerne ut som noe som ser fruktbart ut.

Kan fort være rester fra mannen din ja ;) jeg får ofte sånn leeenge etter sex.. Skulle tro han skyter kjempelangt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler det endrer konsistens inni meg iallefall.. Har du aldri fått det på hånda slik at det har stivnet litt? Blir som seigt lim.. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke like strekkbart nei. Men strekkbart er det, til en viss grad,.
Det var nok kanskje rester fra mannen da :p Var strekkbart, men ikke like strekkbart. Og når det kom, så kjentes det ut som om mensen kom om dere skjønner, at det liksom bare rant ut, litt vanskelig å forklare. Så da var de nok EL som var på Søndag. Er dumt å bare gå etter slimet for å finne EL, men orker ikke teste etter det. Men må si jeg fikk mye mer EL-slim forrige pp. D fikk jeg en stor klump med det, og det varte i en dag eller to, på søndag kom det litt, og hadde hatt litt slim noen dager før det også, men verken dette eller det på søndag var like strekkbart og tøyelig som forrige pp. Men varierer nok :p

Hehe, kommer på så altfor masse tull å spørre/snakke om nå i dpo-land :laughing002

Kjæresten snorker og jeg har hatt senvakt hele uken så døgnet er snudd. Skal opp halv 7 imorgen og fins ikke trøtt. Måtte legge meg på gjesterommet for å slippe unna snorkingen. Kanskje jeg sovner til slutt her :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nå er kl 03 og jeg tror jenta endelig har sovnet etter å ha vært våken i 2,5 timer. Skulle ønske jeg visste hva som plaget henne. Har vært av og på sånn i ca to uker nå. Før sov hun godt natten gjennom. Lille skatten min ❤

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Det var nok kanskje rester fra mannen da :p Var strekkbart, men ikke like strekkbart. Og når det kom, så kjentes det ut som om mensen kom om dere skjønner, at det liksom bare rant ut, litt vanskelig å forklare. Så da var de nok EL som var på Søndag. Er dumt å bare gå etter slimet for å finne EL, men orker ikke teste etter det. Men må si jeg fikk mye mer EL-slim forrige pp. D fikk jeg en stor klump med det, og det varte i en dag eller to, på søndag kom det litt, og hadde hatt litt slim noen dager før det også, men verken dette eller det på søndag var like strekkbart og tøyelig som forrige pp. Men varierer nok :p

Hehe, kommer på så altfor masse tull å spørre/snakke om nå i dpo-land :laughing002
Forrige pp hadde jeg el slim på CD 16 og CD 24. Positiv el test på CD 20-21... Jeg kan hvertfall ikke tenke på når el slim er i forhold til selve eggløsningen. Men som alt annet er vel det også forskjellig fra person til person :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Slim alene er vanskelig å basere seg på, særlig siden man har sex.

fra app

Ego gubbe. Spurt han i 2 dager om å levere mini i bhg. Så glemmer han det liksom hele tiden. Viktigere å stå i dusjen i 30 min enn å
faktisk ta del i ansvaret sitt. Blir så drittlei det ego hue. Gaah! I dag er jeg skikkelig sur og grinete.

Nå er kl 03 og jeg tror jenta endelig har sovnet etter å ha vært våken i 2,5 timer. Skulle ønske jeg visste hva som plaget henne. Har vært av og på sånn i ca to uker nå. Før sov hun godt natten gjennom. Lille skatten min ❤

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Kan hun ha vondt i ørene? Jenta mi ble sånn når hun hadde vondt i ørene. Skrek ikke, men tumla bare rundt i senga og fant ikke ro. Kom seg da hun fikk dren. Viste seg at hun hadde mye trykk på mellomøret.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp