Tror du ikke hun mente dager?Hvilken type damer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du ikke hun mente dager?Hvilken type damer?
Huffda, såpass ille ja! Jeg sleit veeldig med det når jeg var yngre, da blødde jeg vel hver andre dag i to år, og det var masse. Takk og lov for at man vokste det av seg får se hvordan det blir når jeg blir gravid..Nei desverre. Neseblod er en "forbannelse" som ligger i familien.
Da jeg var liten kunne jeg blø timesvis i strekk og få halsen full av størknet blod. En gang var det så ille at de kjørte meg på sykehuset :/
Det kommer tidvis.
Nå er det tre dager siden sist, og to dager før der igjen våknet jeg av at det bare rent fra nesen :/
Før det er det heldigvis et helt år i mellom. Men det er ganske skrekkelig når det står på
Tror jeg må få brent igjen for det er ikke noe gøy å blø neseblod bare en puster for hardt. bah. Beklager detaljer her
Du er så fin så! Har aldri sett deg, men kan love deg at du er tusen ganger finere enn du føler degJeg har slik en dårlig dag mulig det er hormonsprayen som snakker men jeg føler meg bare så lite fin om dagen.. Jeg er like tung som jeg var når jeg var omtrent høygravid med sønnen min og planen er å bli gravid med prøverør om knappe 3 uker.. Og da blir jeg ENDA større..
Sent from my iPhone using BV Forum
Du er så fin så! Har aldri sett deg, men kan love deg at du er tusen ganger finere enn du føler deg
Og hva så om du blir større av graviditeten? Det er lov Og når du er ferdig så er det bare å komme seg ut på trilleturer med nyfødt baby, og amme ivei så raser nok kiloene av
Det jeg håper kommer til å fungere til meg også! Er alt for mange kilo fra før, så håper på en skikkelig effekt av amming og trillingDet funka for meg iallfall var diiiger før fødsel, ikke akkurat tykk men bolle oppblåst og full av vann. Fullamming og lange gåturer. Etter 6 mnd så jeg bedre ut enn på flere år
Du er så fin så! Har aldri sett deg, men kan love deg at du er tusen ganger finere enn du føler deg
Og hva så om du blir større av graviditeten? Det er lov Og når du er ferdig så er det bare å komme seg ut på trilleturer med nyfødt baby, og amme ivei så raser nok kiloene av
Beklager, så nå at hun hadde jo svart allerede Fru Quorra! Jeg grublet en liten stund jeg og
Hvordan går det med testene dine da?Skulle ønske denne kvalmen kan gi seg snart :/
har ikke testet i dag. men den var veldig negativ i gårHvordan går det med testene dine da?
Taster på appen
Ja får håpe på det. isåfall er jeg i dpo-land! Jippiii Sorry dumt spørsmål, men du tenker at jeg hadde EL den 3 og ikke 2? Jeg hadde en del slim den 2.Mars skjønner du. Er bare så forvirret for er jo vandt å ha en ganske grei syklus uten tull.Høres ut som at EL var to dager før du forventet ut i fra EL slim og egenjusteringen din i forhold til sen mens.
har ikke testet i dag. men den var veldig negativ i går
Nei,tror ikke jeg gjør det. Venter å ser kommer ikke tr innen lørdag,så tar jeg en på søndagJeg er veldig spent på testen din i morgen Du har vel tenkt å teste, sant?
Nei,tror ikke jeg gjør det. Venter å ser kommer ikke tr innen lørdag,så tar jeg en på søndag
fra appen