**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Beklager, så nå at hun hadde jo svart allerede Fru Quorra! Jeg grublet en liten stund jeg og:oops:

Nei desverre. Neseblod er en "forbannelse" som ligger i familien.
Da jeg var liten kunne jeg blø timesvis i strekk og få halsen full av størknet blod. En gang var det så ille at de kjørte meg på sykehuset :/

Det kommer tidvis.
Nå er det tre dager siden sist, og to dager før der igjen våknet jeg av at det bare rent fra nesen :/
Før det er det heldigvis et helt år i mellom. Men det er ganske skrekkelig når det står på :(

Tror jeg må få brent igjen for det er ikke noe gøy å blø neseblod bare en puster for hardt. bah. Beklager detaljer her :p
Huffda, såpass ille ja! Jeg sleit veeldig med det når jeg var yngre, da blødde jeg vel hver andre dag i to år, og det var masse. Takk og lov for at man vokste det av seg :) får se hvordan det blir når jeg blir gravid..

Taster på appen :)

Jeg har slik en dårlig dag mulig det er hormonsprayen som snakker men jeg føler meg bare så lite fin om dagen.. Jeg er like tung som jeg var når jeg var omtrent høygravid med sønnen min og planen er å bli gravid med prøverør om knappe 3 uker.. Og da blir jeg ENDA større..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har slik en dårlig dag mulig det er hormonsprayen som snakker men jeg føler meg bare så lite fin om dagen.. Jeg er like tung som jeg var når jeg var omtrent høygravid med sønnen min og planen er å bli gravid med prøverør om knappe 3 uker.. Og da blir jeg ENDA større..

Du er så fin så! Har aldri sett deg, men kan love deg at du er tusen ganger finere enn du føler deg :D
Og hva så om du blir større av graviditeten? Det er lov :D Og når du er ferdig så er det bare å komme seg ut på trilleturer med nyfødt baby, og amme ivei så raser nok kiloene av :)

Du er så fin så! Har aldri sett deg, men kan love deg at du er tusen ganger finere enn du føler deg :D
Og hva så om du blir større av graviditeten? Det er lov :D Og når du er ferdig så er det bare å komme seg ut på trilleturer med nyfødt baby, og amme ivei så raser nok kiloene av :)

Det funka for meg iallfall :D var diiiger før fødsel, ikke akkurat tykk men bolle oppblåst og full av vann. Fullamming og lange gåturer. Etter 6 mnd så jeg bedre ut enn på flere år :)

Det funka for meg iallfall :D var diiiger før fødsel, ikke akkurat tykk men bolle oppblåst og full av vann. Fullamming og lange gåturer. Etter 6 mnd så jeg bedre ut enn på flere år :)
Det jeg håper kommer til å fungere til meg også! Er alt for mange kilo fra før, så håper på en skikkelig effekt av amming og trilling :D

Effekten av trilling er bedre med den ungen du triller i 1-2 timer for dagen enn den du bare går en liten halvtime med... min yngste sov ikke så lenge, og vi skulle flytte, så jeg hadde andre ting å gjøre enn å gå tur mens hun sov... Det merkes på vekta, ja...

Effekten av å gå minst to timer for dagen er ikke like lett å få tid til i en hverdag med jobb og unger.

Trilletur ser jeg frem til, ja.

fra app

Tusen takk! Så utrolig snill og god du er! :) jeg er ikke direkte stor, det vet jeg.. Men jeg trives bare ikke.. Jeg er lang så vekta er godt fordelt men ansiktet er det første man ser vekta mi på.. Er 73kg nå og liker meg best nede på 64.. Men dette med prøverør og alt har vært så tungt og tatt så mye energi at jeg har ikke greid å motivere meg selv til å kutte sukker og trene.. Takk for fine ord! <3 jeg håper du har rett!

Jeg likgger faktisk på samme vekt som da jeg var høygravid sist.
Nå skal det sies at jeg kun la på meg kiloene av baby ov vann, ikke et gram fett.
Etter fødselen gikk jeg ned 10 kilo, men de kom snikende tilbake ettersom jeg ikke hadde tid å lage skikkelig mat. Ble mye kyllingkebab og tull :(

Jeg er litt forvirret nå. Jeg skulle ha EL den 5.Mars, men ikke noe slim i det hele tatt verken igår eller idag. Men Søndag den 2.Mars hadde jeg tykt gjennomsiktig slim. Prøvde å ta i det, og det var veldig tøyelig. Dette merket jeg ca rundt 21.30 på kvelden. Så lurer på om EL var litt tidlig denne mnd? Hva tror dere? Jeg har hatt 28dagers syklus etter ppille slutt, og vi er på vår pp5 nå, og har hatt normal syklus. Når jeg fikk mensen sist så kom den 2 dager senere, noe som aldri bruker å skje. Tror det var kjemisk. Jeg regnet derfor at EL ville komme to dager senere siden mens var to dager forsinka. Men istede kom den 3 dager før. Hva skjer?
Jeg tester ikke med el-tester, bruker heller ikke få noe spesielt smerter som jeg merker hvertfall. Men igår når jeg lå i sengen så hadde jeg litt smerter nederst i magen. Gjorde litt vondt. Hva kan dette være? Er det noe i det hele tatt?

Høres ut som at EL var to dager før du forventet ut i fra EL slim og egenjusteringen din i forhold til sen mens.

Høres ut som at EL var to dager før du forventet ut i fra EL slim og egenjusteringen din i forhold til sen mens.
Ja får håpe på det. isåfall er jeg i dpo-land! Jippiii :D Sorry dumt spørsmål, men du tenker at jeg hadde EL den 3 og ikke 2? Jeg hadde en del slim den 2.Mars skjønner du. Er bare så forvirret for er jo vandt å ha en ganske grei syklus uten tull.

har ikke testet i dag. men den var veldig negativ i går :)

Jeg er veldig spent på testen din i morgen:) Du har vel tenkt å teste, sant?

Nei,tror ikke jeg gjør det. Venter å ser kommer ikke tr innen lørdag,så tar jeg en på søndag :)

fra appen :)

Jeg er imponert! Med den flotte grafen du har, hadde ikke jeg klart å vente!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp