**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Eeeeendelig ferdig. Nei, her har det bare sneglet seg avgårde. Så trøttende med slike damer. Nå gleder meg å komme hjem. God middag med kjære mannen og Simpson på tv kanskje?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er det jobb, barnehage, sen middag og barne-tv med mini:) kosestund fram til leggetid for henne, så blir det litt husarbeid etterpå

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

F***! Var bare cm unna å kresje med en bil ista. Han sjekket ikke blindsonen før han byttet felt, og med en lang henger bak så var han på god vei over i mitt felt. La meg på hornet så han rakk heldigvis å styre unna. Snakket med mamma på telefonen samtidig (bluetooth) og bannet og gråt litt til hun ;p Men så ekkel følelse å se bilen komme nærmere og nærmere. Skalv godt etterpå :p

Uff så skummelt! Går det bra med deg? Ekkelt når slikt skjer!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

F***! Var bare cm unna å kresje med en bil ista. Han sjekket ikke blindsonen før han byttet felt, og med en lang henger bak så var han på god vei over i mitt felt. La meg på hornet så han rakk heldigvis å styre unna. Snakket med mamma på telefonen samtidig (bluetooth) og bannet og gråt litt til hun ;p Men så ekkel følelse å se bilen komme nærmere og nærmere. Skalv godt etterpå :p
:( Uff så skummelt. Håper det går bedre med deg nå!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, jeg er spent på hvordan dette blir. Lillegutten min, som er så stor
Ja, han er nok spent han og tenker jeg :) Men samtidige som de blir så store så er de jo så små og! :)

Ja, han er nok spent han og tenker jeg :) Men samtidige som de blir så store så er de jo så små og! :)

Han er nok spent. Og usikker. Bestekompisen er et år yngre, så alt som har med førskoleaktiviteter å gjøre vil han ikke av den grunn. Men egentlig liker han godt både førskoleaktiviteter og skolebesøk. (de er på fire samlinger med de andre som skal begynne på samme skole fra andre barenhager i kommunen i løpet av siste barnehageår, to av disse er på skolen, hvor de får treffe læreren)

Store, lille gutten min.

Han er nok spent. Og usikker. Bestekompisen er et år yngre, så alt som har med førskoleaktiviteter å gjøre vil han ikke av den grunn. Men egentlig liker han godt både førskoleaktiviteter og skolebesøk. (de er på fire samlinger med de andre som skal begynne på samme skole fra andre barenhager i kommunen i løpet av siste barnehageår, to av disse er på skolen, hvor de får treffe læreren)

Store, lille gutten min.
Men det er jo kjempe bra at de har et sånt opplegg! Så det ikke blir så brått :) Fetteren min går i 3, og synes de har så mye lekser jeg... til å være så små

Og forresten, tenk så perfekt å være i permisjon det første året han går på skolen da :)

Ja, det var planen det. Nå rekker han minst første halvår før jeg får evt perm da, han begynner jo om 5 mnd

fra app

Ja, det var planen det. Nå rekker han minst første halvår før jeg får evt perm da, han begynner jo om 5 mnd

fra app
Ja, men nå hååååper jeg dette er deres mnd :) Kanskje det er desember babyer du er best på :D

Taster på appen :)

Ja, men nå hååååper jeg dette er deres mnd :) Kanskje det er desember babyer du er best på :D

De to første er august og februar, har ikke klart desember før. Men kanskje nå, hvem vet?

fra app

De to første er august og februar, har ikke klart desember før. Men kanskje nå, hvem vet?

fra app
Trodde det var du som hadde en i desember :)

Vel, det tenker i grunnen vi å, skjer det så skjer det og da er babyen hjertelig velkommen :) men vi kommer ikke til å teste etter el etc for å time sex. Utover det blir det som det blir :)

Det er en flott og avslappet innstilling.. :) JEg var der jeg og, men bestemte meg for å tempe for å få bedre oversikt. MEn vi timer ikke sexen etter det. Den får komme når man har lyst :)

Jeg har en som begynner på skolen i år, så jeg har fokus litt lenger frem enn bare julen. :)

fra app

Vår lille som og begynner skolen i år er heeelt klar for å gå på skolen helst i går. haha
Det ble ikke noe bedre etter at vi fikk sitte på med skolebussen hjem en dag. *panneklaskl*

Mamma, jeg skal bli akkurat som de jentene her å ta bussen alene, kan jeg gjøre det i morgen?

-.- Nei? Kan jeg si det? :p

Ferdig på jobb :D Denne dagen har gått foooort!! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

JEg synes og gårdagen gikk usedvanlig fort. Ikke det at det skjedde så mye, men poff..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp