Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
L
En baby er jo baby, men her hopper vi over neste periode om det ikke blir nå. Mannen har selv bursdag i jula og synes det er så kjedelig. Vi har nok familie styr i da også. Men vi er ikke mer redd en at vi hopper av i svingen en mnd, skulle det da likevel klaffe så er det helt greit Vi hadde jo en MA i februar og skal egentlig hoppe over denne perioden også, men så ser det ut til at vi traff EL uten å ha planlagt det, så blir spennende å se om kroppen er klar
Fikk EL (ifølge eltest) mye tidligere en jeg ville trodd etter MA såååå vi lever i schpanung!
Kjekt å høre synspunkter fra "andre" siden, spesielt når din mann selv har bursdag da. Desember er ikke et problem, men synes 22 des. var litt vel sporty Men, det er jo ingen garantier, babyen kan jo komme en måned før termin eller 14 dager på overtid! (Er selv født en måned før tiden, så derfor har jeg dette i bakhodet, termin i januar er ikke nødvendigvis safe).
Sent from my iPad using BV Forum
Mannen min har bursdag 24,faren min har bursdag 25, min onkel 20, nevøen vår 31, tanten til mannen har også 24 men vi kommer ikke til å hoppe over en pp. Hver pp er dyrebar Kommer baby i desember, så ja, da er det det som er meningenHehe, ja, det er jo det som er uvist. Både mannen og mamma har bursdag midt i jula, så det er litt vel hektisk og han synes som sagt selv det er en kjedelig tid å ha bursdag på. Så han ønsker å unngå og det respekterer jeg. Det kan høres ut som et luksusproblem, men foreløpig har vi "tid og råd" til og hoppe over neste periode. Har jo som nevnt tidligere vært gravid to ganger, et barn og en MA, og til nå ser det ut til at jeg ikke må slite for å bli gravid, så får vi se hvordan denne MA en har behandlet kroppen min..
Haha. Lo godt når jeg så denBedre nå?
Jeg er helt enig med deg, her i huse spiller det heller ingen rolle om vi får i desember Her har mannen bursdag 26, min mamma 2, søsteren til mannen 14. Så om vi får en liten gull i desember så ser jeg på det som en fin julegaveMannen min har bursdag 24,faren min har bursdag 25, min onkel 20, nevøen vår 31, tanten til mannen har også 24 men vi kommer ikke til å hoppe over en pp. Hver pp er dyrebar Kommer baby i desember, så ja, da er det det som er meningen
Taster på appen
Tenk deg hvor koselig det hadde vært med en noen uker gammel baby i hendene sittende i god stolen på julaften imens man åpner pakker? Og om dere feirer flere sammen så får alle komme og beundre babyen, kose med babyen og gi masse gaver til den nye babyen. Med alle de rutinene og tradisjonene vi har på julaften så ser jeg virkelig fram til å evt ha en nyfødt baby på julaften. Ååååååh vil ha baby!!Mannen min har bursdag 24,faren min har bursdag 25, min onkel 20, nevøen vår 31, tanten til mannen har også 24 men vi kommer ikke til å hoppe over en pp. Hver pp er dyrebar Kommer baby i desember, så ja, da er det det som er meningen
Taster på appen
Mannen min har bursdag 24,faren min har bursdag 25, min onkel 20, nevøen vår 31, tanten til mannen har også 24 men vi kommer ikke til å hoppe over en pp. Hver pp er dyrebar Kommer baby i desember, så ja, da er det det som er meningen
Taster på appen
Ja, jeg er helt enig med deg Det hadde vært drømmen <3 Hvis jeg blir gravid nå blir ca termin 11-15 så hvis den kommer som planlagt hadde det vært helt perfekt <3 Enten en liten baby eller stor mage på julaftenTenk deg hvor koselig det hadde vært med en noen uker gammel baby i hendene sittende i god stolen på julaften imens man åpner pakker? Og om dere feirer flere sammen så får alle komme og beundre babyen, kose med babyen og gi masse gaver til den nye babyen. Med alle de rutinene og tradisjonene vi har på julaften så ser jeg virkelig fram til å evt ha en nyfødt baby på julaften. Ååååååh vil ha baby!!
Det hadde vært koselig detJeg er helt enig med deg, her i huse spiller det heller ingen rolle om vi får i desember Her har mannen bursdag 26, min mamma 2, søsteren til mannen 14. Så om vi får en liten gull i desember så ser jeg på det som en fin julegave
Ja, det skjønner jeg Tror ikke man tenker så mye over det hvis man eventuelt blir gravidVi har ikke tenkt å hoppe over en, men innimellom så sniker tanken seg inn. Skulle det blir sånn så blir det en svært velkommen julegave!
Sent from my iPad using BV Forum
Tenk deg hvor koselig det hadde vært med en noen uker gammel baby i hendene sittende i god stolen på julaften imens man åpner pakker? Og om dere feirer flere sammen så får alle komme og beundre babyen, kose med babyen og gi masse gaver til den nye babyen. Med alle de rutinene og tradisjonene vi har på julaften så ser jeg virkelig fram til å evt ha en nyfødt baby på julaften. Ååååååh vil ha baby!!
Mannen min har bursdag 24,faren min har bursdag 25, min onkel 20, nevøen vår 31, tanten til mannen har også 24 men vi kommer ikke til å hoppe over en pp. Hver pp er dyrebar Kommer baby i desember, så ja, da er det det som er meningen
Taster på appen
Det har jeg ikke tenkt på faktisk! Da er de veldig små når de begynner på skolen ja..Vi hopper ikke over. Jeg vil langt heller ha januar enn desember, men det handler ikke om bursdag i jula, men alder ved skolestart
Men jeg tar med glede den mnd det blir uansett
fra app
Så spennende! Da blir de plutselig veldig storeJeg har en som begynner på skolen i år, så jeg har fokus litt lenger frem enn bare julen.
fra app