Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tittelen har jeg faktisk ikke giddet å bytte. Det burde jeg jo kunne gjøre...
Fin den du har nå da. Du byttet vel kanskje akkurat nå ja, for du har jo hatt sånn standard-innstilling.
Jeg har hatt standard, men forumet ER ikke livet mitt, selv om en skulle trodd det i februar, så nå byttet jeg
Hjeelp!! Jeg gikk på do isted, og i trusen var det tykt slim. Slikt slim som kommer ved EL. Jeg skal ikke ha EL før på Onsdag.. men slimet var veldig gjennomsiktig. Ved EL bruker det ikke være såå gjennomsiktigHva skjer? Kan EL være flere dager for tidlig ute? Da blir det sengekos ikveld for sikkerhets skyldHva tror dere??
Den ER teit, jeg har bare ikke egentlig tenkt over den. Før i dag, da byttet jeg den.
Ble bollene bra?
Sa du noe til venninnen din om at dere er prøvere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Den ER teit, jeg har bare ikke egentlig tenkt over den. Før i dag, da byttet jeg den.
Jeg er nå 6 DPO, og veksler mellom håp og å være skråsikker på at det ikke har klaffet.. Og det gjør at jeg ser mot en eventuell beste pp.. Hvis det klaffer da, blir det termin 23 desember!!
Noen av dere som har gjort dere noen tanker om julebaby?
Jeg tenker at det må jo være litt stress, så har så vidt vurdert å hoppe over den pp.. Samtidig blir det i så fall pp 7 med sykluser på +/- 40 dager, så tørr ikke å ofre en periode heller! :/
Jeg er nå 6 DPO, og veksler mellom håp og å være skråsikker på at det ikke har klaffet.. Og det gjør at jeg ser mot en eventuell beste pp.. Hvis det klaffer da, blir det termin 23 desember!!
Noen av dere som har gjort dere noen tanker om julebaby?
Jeg tenker at det må jo være litt stress, så har så vidt vurdert å hoppe over den pp.. Samtidig blir det i så fall pp 7 med sykluser på +/- 40 dager, så tørr ikke å ofre en periode heller! :/
Enig med dere, den er fryktelig teit, kanskje jeg bør lage en egenkomponert en selv...
Syns ikke "gift med forumer" er så veldig fin den heller