**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
tittelen har jeg faktisk ikke giddet å bytte. Det burde jeg jo kunne gjøre...

tittelen har jeg faktisk ikke giddet å bytte. Det burde jeg jo kunne gjøre...

Fin den du har nå da. :) Du byttet vel kanskje akkurat nå ja, for du har jo hatt sånn standard-innstilling.

Da er jeg inne på topp 100 for mars, foreløpig ihvertfall ;) Får bare prøve å holde meg der :D Hele 9 innlegg i mars :p

Fin den du har nå da. :) Du byttet vel kanskje akkurat nå ja, for du har jo hatt sånn standard-innstilling.

Jeg har hatt standard, men forumet ER ikke livet mitt, selv om en skulle trodd det i februar, så nå byttet jeg

Jeg har hatt standard, men forumet ER ikke livet mitt, selv om en skulle trodd det i februar, så nå byttet jeg

Ja. Jeg har faktisk tenkt at den "Forumet er livet" er ganske teit, men ville ikke si det høyt siden du hadde den. ;)

Den ER teit, jeg har bare ikke egentlig tenkt over den. Før i dag, da byttet jeg den.

Hjeelp!! Jeg gikk på do isted, og i trusen var det tykt slim. Slikt slim som kommer ved EL. Jeg skal ikke ha EL før på Onsdag.. men slimet var veldig gjennomsiktig. Ved EL bruker det ikke være såå gjennomsiktig
tongue0023.gif
Hva skjer? Kan EL være flere dager for tidlig ute? Da blir det sengekos ikveld for sikkerhets skyld
tongue0023.gif
Hva tror dere??

Hjeelp!! Jeg gikk på do isted, og i trusen var det tykt slim. Slikt slim som kommer ved EL. Jeg skal ikke ha EL før på Onsdag.. men slimet var veldig gjennomsiktig. Ved EL bruker det ikke være såå gjennomsiktig
tongue0023.gif
Hva skjer? Kan EL være flere dager for tidlig ute? Da blir det sengekos ikveld for sikkerhets skyld
tongue0023.gif
Hva tror dere??

Jeg har slim i mange dager jeg, så legger inn aksjer annehver dag og venter på EL. :)

Den ER teit, jeg har bare ikke egentlig tenkt over den. Før i dag, da byttet jeg den.

Da burde jeg nevnt det tidligere. Burde jo huske at vi er enige.

Skjønte ikke helt hvordan man endret disse titlene jeg... Men det får være det samme :p

Taster på appen :)

Ble bollene bra?

Sa du noe til venninnen din om at dere er prøvere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Bollene ble strålende! :D Ekstra mye sjarm over de 6 åringen trillet :)

Ja, jeg sprakk nesten med en gang! Når jeg først vurderte det, så var det gjort :) Det førte til noen gledestårer og mange gode samtaler! Hun prøvde ett års tid før hun fikk gutten sin, så hun har gjort seg mange gode tanker! Nå har hun og nye mannen (stefar til sønnen) begynt å snakke om ett felles barn, så nå håper jeg jo at de hiver seg på om ikke lenge :)

Jeg er nå 6 DPO, og veksler mellom håp og å være skråsikker på at det ikke har klaffet.. Og det gjør at jeg ser mot en eventuell beste pp.. Hvis det klaffer da, blir det termin 23 desember!!

Noen av dere som har gjort dere noen tanker om julebaby?

Jeg tenker at det må jo være litt stress, så har så vidt vurdert å hoppe over den pp.. Samtidig blir det i så fall pp 7 med sykluser på +/- 40 dager, så tørr ikke å ofre en periode heller! :/

Jeg er nå 6 DPO, og veksler mellom håp og å være skråsikker på at det ikke har klaffet.. Og det gjør at jeg ser mot en eventuell beste pp.. Hvis det klaffer da, blir det termin 23 desember!!

Jeg tenker at det må jo være litt stress, så har så vidt vurdert å hoppe over den pp.. Samtidig blir det i så fall pp 7 med sykluser på +/- 40 dager, så tørr ikke å ofre en periode heller! :/

Har en julebaby fra tidligere, og syns ikke det var så stress.
Er bare å begynne tidligere med juleforberedelsene

Lurer på hvorfor i allverden jeg ikke har vært her inne tidligere.. haha *lese litt*

Har ingenting i mot julebaby :D Baby er baby uansett. Det er bare barnehageåret som skaper trøbbel :)

Kanskje jeg og skulle byttet tittel.. Glad i forumet er jo ikke så spennende.

Vurderer å endre nicket og for den saks skyld. JEg valgte jo noe som for meg var ganske intetsigende da jeg og mannen bestemte oss for å prøve. JEg har jo egentlig en annen profil her inne, men den har ikke brukt på leeeenge.
Og den første fikk jeg slettet i frustrasjon/raseri da jeg var gravid haha. hormoner :p

:O sjokk 2015 er jo oppe alt... Tiden flyr.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp