**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har jo laget en babyplan i dagboka mi som jeg skal følge til punkt og prikke og se om det er den hemmelige formelen :D

Selvom man ikke er høygravid på sommeren kan det bli varmt for oss selvom, litt hetetokter osv :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja. Og om man er kvalm så er varme drepern. Så jeg må nok kjøpe en vifte. :p

Hahahhaaha hjelp!! Dere skremmer meg nå :D Dere skal liksom berolige meg! Jeg har ikke kjøpt en hel skole, det er vel @Liisjja som har det? Men kanskje jeg bør :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sorry!!! Jeg er trøtt, over midnatt. Og jeg er litt sliten for tiden, blander med Liisjja ja. Haha..

MEN det er du som har sekslingene. ;)

Neida. Tvillingene.

Kan hende du trenger en skole om du får en sånn bande som på bilde. :D

Jeg vil helst bare ha én av gangen, men to går jo til nød det og. :p Ja, tror det var en større plan bak det hele.
Jeg er også så desperat at jeg tar alt! Helst en eller to!! :) Tre hadde nok gått det også. Men helst ikke mer !! Også kan mannen sterilisere seg etterpå!

Men sekslingene på bilde var supersøte da. :) Vil helst ha max 2 om gangen allikevel.

Jeg er også så desperat at jeg tar alt! Helst en eller to!! :) Tre hadde nok gått det også. Men helst ikke mer !! Også kan mannen sterilisere seg etterpå!

Ikke gjør det. Så skummelt om man angrer!

Nei, du får nok ikke sekslinger @molly men baby, det tror jeg det har blitt :D

Nei, nå må jeg legge meg. :) Sovet litt på dagtid, men nå er jeg skikkelig trøtt igjen. God natt jenter!

Apropo @Liisjja er du helt fortapt i den nye pusen din? Lenge siden jeg har sett deg :D

Sov godt :)

Takk. Sniker fra senga. Tror jeg håper at å være mye på FS kan tvinge egget til å løsne. :p Natta

*Taster på app på mobilen*

Takk. Sniker fra senga. Tror jeg håper at å være mye på FS kan tvinge egget til å løsne. :p Natta

*Taster på app på mobilen*
Hehe hvem vet :D

Ikke gjør det. Så skummelt om man angrer!
Nei det var bare litt ironisk :) Det skjer ikke :D Godnatt !! Og ja de var veldig søte (sekslingene), men sikkert veldig krevende også når en bare har to hender :P

Nei, du får nok ikke sekslinger @molly men baby, det tror jeg det har blitt :D

Håper virkelig det!!! Hvis ikke må det jo være noe fryktelig galt med meg :P Nå får kroppen så mange sjangser :)

Håper virkelig det!!! Hvis ikke må det jo være noe fryktelig galt med meg :P Nå får kroppen så mange sjangser :)
Men det skal jo også mange tilfeldigheter til :) tanta mi fikk førstemann på første forsøk og skulle prøve på nr 2 1 år senere og det endte med en 4 års prøveperiode og ivf mange ganger men den satt tilslutt også blir hun plutselig gravid når han var bare 7 mnd :p Så kroppen vår er rar!

Så kjedelig på nattevakt når alle dere her sover godt :p ikke mye morro å være på jobb led disse forbaska smertene og alt det andre negative ved TR!

Taster på appen :)

Noen som skal bake boller i dag, da?

Noen som skal bake boller i dag, da?
Jeg skal bake:) Noen med gul krem som vi skal ha melis på, noen vanlige som vi skal ha krem og vaniljekrem inni :)

Jeg bakte boller i går :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Det gjorde teoretisk sett jeg også, ettersom min bror, som slett ikke husket at det var fastelavn i dag, satte en bolledeig og lurte på om mine unger hadde lyst å trille boller sammen med hans.

Men jeg har jo ikke boller i hus av den grunn, så jeg skal sette bolledeig så snart jeg har ryddet av kjøkkenbenkene, tenker jeg.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp