Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble bollene bra?Jeg skal bake med en venninne (som er gravid) og sønnen hennes nå. Så kos Lurer på om jeg skal innrømme at vi er prøvere for hu, kjenner det begynner å bli slitsomt å gå gjennom disse berg og dalbanene alene...
Sent from my iPad using BV Forum
Da er det bare å skravle på da! Du må runde 1500 før du "elsker forumet"Må vel komme inn og skravle litt med dere jeg også framover. 58 innlegg igjen så tipper jeg over 1000 til sammen
Da er det bare å skravle på da! Du må runde 1500 før du "elsker forumet"
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Må nok det ja Tror ikke jeg klarer 500 denne måneden, men vi får seDa er det bare å skravle på da! Du må runde 1500 før du "elsker forumet"
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Haha ja! Men så kjip kan jeg ikke være Har greid nesten 1000, så da klarer jeg vel 500 til Og ihvertfall nå som jeg har begynt med temping og el-tester. Mye mer å diskutere med dere daEller så kan du jukse og skrive det selv.
Haha ja! Men så kjip kan jeg ikke være Har greid nesten 1000, så da klarer jeg vel 500 til Og ihvertfall nå som jeg har begynt med temping og el-tester. Mye mer å diskutere med dere da
Henger du litt på skravletråden fyker det unna. Jeg skravlet over 2000 fra 6. - 26. Februar.Må nok det ja Tror ikke jeg klarer 500 denne måneden, men vi får se
Haha ja! Men så kjip kan jeg ikke være Har greid nesten 1000, så da klarer jeg vel 500 til Og ihvertfall nå som jeg har begynt med temping og el-tester. Mye mer å diskutere med dere da
Ja det er dere Men det er bra, jeg liker å skravle jeg såDa fyker nok antall innlegg til topps snart! Temperne er en gjeng med skikkelige skravlehøner
Sent from my iPhone using BV Forum
Oi, såpass ja! Det er egentlig ganske imponerendeHenger du litt på skravletråden fyker det unna. Jeg skravlet over 2000 fra 6. - 26. Februar.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Skjønner godt det. Ser godt at du har skravlet mye uansett når du har vip-statusenJa, jeg har uansett skiftet vekk fra de titlene selv jeg så. Temping gir en del skravling det ja. Går nok fort da.
Vi er ganske mange fra oss som har vært imponerende denne måneden. Håper det er en av oss som vinner stelleveska!Oi, såpass ja! Det er egentlig ganske imponerende
Om en av dere gjør det, så fortjener dere det isåfall Krysser fingrene for dere da!Vi er ganske mange fra oss som har vært imponerende denne måneden. Håper det er en av oss som vinner stelleveska!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Takk, blir spennende i morgen. Nå skal jeg snart legge meg og krysser fingrene for at jenta sover i hele nattOm en av dere gjør det, så fortjener dere det isåfall Krysser fingrene for dere da!
Skjønner godt det. Ser godt at du har skravlet mye uansett når du har vip-statusen