**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
*titte innom og vinke*

Da får du vente til du er foran datan i kveld....

Jeg er hjemme nå. Hadde møter frem til lunsj og så dro jeg hjem og sov bittelitt og nå ser jeg på Sigrid blir mamma på TV2 sumo. :D Derfor jeg er på padda. Sjekker på PC når Sirgid er ferdig.

*Taster på app på iPad*

Og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skifter fra flørter med forumet!!!

Taster på appen :)

Og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skifter fra flørter med forumet!!!

Hvis du er på nettleser så trykker du på nicknavnet ditt øverst i høyre hjørne og så trykker du på "Personlige detaljer" og skriver under "Egendefinert tittel". :)

Hvis du er på nettleser så trykker du på nicknavnet ditt øverst i høyre hjørne og så trykker du på "Personlige detaljer" og skriver under "Egendefinert tittel". :)
Takk :D

Så kjekt med gode tips! Når man stort sett taster på appen blir det ikke gjort så mye med innstillingene. Tror jeg står som flørter, for såvidt greit ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Så kjekt med gode tips! Når man stort sett taster på appen blir det ikke gjort så mye med innstillingene. Tror jeg står som flørter, for såvidt greit ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Forelsket i forumet står det på deg. :)

L
Jeg er nå 6 DPO, og veksler mellom håp og å være skråsikker på at det ikke har klaffet.. Og det gjør at jeg ser mot en eventuell beste pp.. Hvis det klaffer da, blir det termin 23 desember!!

Noen av dere som har gjort dere noen tanker om julebaby?

Jeg tenker at det må jo være litt stress, så har så vidt vurdert å hoppe over den pp.. Samtidig blir det i så fall pp 7 med sykluser på +/- 40 dager, så tørr ikke å ofre en periode heller! :/

En baby er jo baby, men her hopper vi over neste periode om det ikke blir nå. Mannen har selv bursdag i jula og synes det er så kjedelig. Vi har nok familie styr i da også. Men vi er ikke mer redd en at vi hopper av i svingen en mnd, skulle det da likevel klaffe så er det helt greit :) Vi hadde jo en MA i februar og skal egentlig hoppe over denne perioden også, men så ser det ut til at vi traff EL uten å ha planlagt det, så blir spennende å se om kroppen er klar :)
Fikk EL (ifølge eltest) mye tidligere en jeg ville trodd etter MA såååå vi lever i schpanung!

L

En baby er jo baby, men her hopper vi over neste periode om det ikke blir nå. Mannen har selv bursdag i jula og synes det er så kjedelig. Vi har nok familie styr i da også. Men vi er ikke mer redd en at vi hopper av i svingen en mnd, skulle det da likevel klaffe så er det helt greit :) Vi hadde jo en MA i februar og skal egentlig hoppe over denne perioden også, men så ser det ut til at vi traff EL uten å ha planlagt det, så blir spennende å se om kroppen er klar :)
Fikk EL (ifølge eltest) mye tidligere en jeg ville trodd etter MA såååå vi lever i schpanung!
Lykke til denne pp, håper kroppen er klar til å befrukte et nytt egg :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp