**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Eeeeendelig ferdig. Nei, her har det bare sneglet seg avgårde. Så trøttende med slike damer. Nå gleder meg å komme hjem. God middag med kjære mannen og Simpson på tv kanskje?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvilken type damer? :)

Her blir det huslige psysler i dag og kurs senere.. Kjenner at jeg egentlig bare vil sove. :/

Onsdager er altså de #grusomste" dagene. Har ikke noe problem med å komme meg ut av sengen på mandager, men onsdager. Gaaah! Trøtt som fy

Hei damer! Jeg har SÅ lite lyst på jobb idag.. Går på synarela spray og kjennes ut som at jeg har vært på en non stop heisatur i 1,5 uke! Håpte dagen går FORT :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her ble det ikke noe kurs på meg i dag :( Ble neseblod istedet av den typen, ikke rør deg ellers starter jeg igjen. :(

Her ble det ikke noe kurs på meg i dag :( Ble neseblod istedet av den typen, ikke rør deg ellers starter jeg igjen. :(
Uff så kjedelig!! :( Håper det gir seg snart :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei damer! Jeg har SÅ lite lyst på jobb idag.. Går på synarela spray og kjennes ut som at jeg har vært på en non stop heisatur i 1,5 uke! Håpte dagen går FORT :p

Hva er det for en spray?

Uff så kjedelig!! :( Håper det gir seg snart :)

Ser bedre ut nå, men jeg tør ikke gå ut døra. Hadde tatt seg ut å begynne å renne som ei sil på bussen :p

Oj! Du er ikke gravid da? :D Sleit veldig med neseblod da jeg ble gravid :)

Taster på appen :)

Hva er det for en spray?

Nå ble jeg og nysgjerrig

Snart halvveis i uken så er det endelig helg og kan slappe av. Håper du blir bedre. Jeg selv har aldri blødd neseblod så lenge jeg kan huske.

Snart halvveis i uken så er det endelig helg og kan slappe av. Håper du blir bedre. Jeg selv har aldri blødd neseblod så lenge jeg kan huske.

Ikke jeg heller ! *bank i borde*

Hva skal dere ha til middag i dag da?:)

Det kan du være glad for.. Jeg har perioder der jeg blør som en tulling. Har brent en gang, men tidvis kommer problemet tilbake. :/

Oj! Du er ikke gravid da? :D Sleit veldig med neseblod da jeg ble gravid :)

Taster på appen :)

Nei desverre. Neseblod er en "forbannelse" som ligger i familien.
Da jeg var liten kunne jeg blø timesvis i strekk og få halsen full av størknet blod. En gang var det så ille at de kjørte meg på sykehuset :/

Det kommer tidvis.
Nå er det tre dager siden sist, og to dager før der igjen våknet jeg av at det bare rent fra nesen :/
Før det er det heldigvis et helt år i mellom. Men det er ganske skrekkelig når det står på :(

Tror jeg må få brent igjen for det er ikke noe gøy å blø neseblod bare en puster for hardt. bah. Beklager detaljer her :p

Nei desverre. Neseblod er en "forbannelse" som ligger i familien.
Da jeg var liten kunne jeg blø timesvis i strekk og få halsen full av størknet blod. En gang var det så ille at de kjørte meg på sykehuset :/

Det kommer tidvis.
Nå er det tre dager siden sist, og to dager før der igjen våknet jeg av at det bare rent fra nesen :/
Før det er det heldigvis et helt år i mellom. Men det er ganske skrekkelig når det står på :(

Tror jeg må få brent igjen for det er ikke noe gøy å blø neseblod bare en puster for hardt. bah. Beklager detaljer her :p

Hørtes skikkelig ekkelt ut....

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp