Hvilken type damer?Eeeeendelig ferdig. Nei, her har det bare sneglet seg avgårde. Så trøttende med slike damer. Nå gleder meg å komme hjem. God middag med kjære mannen og Simpson på tv kanskje?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken type damer?Eeeeendelig ferdig. Nei, her har det bare sneglet seg avgårde. Så trøttende med slike damer. Nå gleder meg å komme hjem. God middag med kjære mannen og Simpson på tv kanskje?
Uff så kjedelig!! Håper det gir seg snartHer ble det ikke noe kurs på meg i dag Ble neseblod istedet av den typen, ikke rør deg ellers starter jeg igjen.
Hva er det for en spray?Hei damer! Jeg har SÅ lite lyst på jobb idag.. Går på synarela spray og kjennes ut som at jeg har vært på en non stop heisatur i 1,5 uke! Håpte dagen går FORT
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff så kjedelig!! Håper det gir seg snart
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Oj! Du er ikke gravid da? Sleit veldig med neseblod da jeg ble gravidHer ble det ikke noe kurs på meg i dag Ble neseblod istedet av den typen, ikke rør deg ellers starter jeg igjen.
Hahaha.. sånn går det når man skriver fort. Mente egentlig dager. Jobber bare med menn jeg.Hvilken type damer?
Hva er det for en spray?
Nå ble jeg og nysgjerrigHei damer! Jeg har SÅ lite lyst på jobb idag.. Går på synarela spray og kjennes ut som at jeg har vært på en non stop heisatur i 1,5 uke! Håpte dagen går FORT
Sent from my iPhone using BV Forum
Snart halvveis i uken så er det endelig helg og kan slappe av. Håper du blir bedre. Jeg selv har aldri blødd neseblod så lenge jeg kan huske.Her ble det ikke noe kurs på meg i dag Ble neseblod istedet av den typen, ikke rør deg ellers starter jeg igjen.
Ikke jeg heller ! *bank i borde*Snart halvveis i uken så er det endelig helg og kan slappe av. Håper du blir bedre. Jeg selv har aldri blødd neseblod så lenge jeg kan huske.
Snart halvveis i uken så er det endelig helg og kan slappe av. Håper du blir bedre. Jeg selv har aldri blødd neseblod så lenge jeg kan huske.
Hahaha.. sånn går det når man skriver fort. Mente egentlig dager. Jobber bare med menn jeg.
Oj! Du er ikke gravid da? Sleit veldig med neseblod da jeg ble gravid
Taster på appen
BraIkke jeg heller ! *bank i borde*
Hva skal dere ha til middag i dag da?
Nei desverre. Neseblod er en "forbannelse" som ligger i familien.
Da jeg var liten kunne jeg blø timesvis i strekk og få halsen full av størknet blod. En gang var det så ille at de kjørte meg på sykehuset :/
Det kommer tidvis.
Nå er det tre dager siden sist, og to dager før der igjen våknet jeg av at det bare rent fra nesen :/
Før det er det heldigvis et helt år i mellom. Men det er ganske skrekkelig når det står på
Tror jeg må få brent igjen for det er ikke noe gøy å blø neseblod bare en puster for hardt. bah. Beklager detaljer her
Hva er det for en spray?